هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید

پس از 5 سال غیبت فرانچایز پرطرفدار پلی استیشن با گرن توریسمو 7 بازمی‌گردد. در ادامه هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید را شرح خواهیم داد.

هنگامی که به عناوین پلی استیشن فکر می‌کنیم، احتمالاً بیش‌تر بازی‌هایی چون خدای جنگ، هورایزون، آنچارتد و سایر بازی‌های داستان‌محور به ذهن متبادر ‌می‌شوند. غافل از اینکه فرانچایز مسابقه‌ای و شبیه‌ساز رانندگی گرن توریسمو با نزدیک به 25 سال سابقه، پرفروش‌ترین بازی غول ژاپنی است. حال قرار است به زودی شاهد نسخه‌ی جدید این فرانچایز تحت عنوان Gran Turismo 7 باشیم.

هشتمین نسخه‌ی گرن توریسمو در حالی عرضه می‌شود که تریلر معرفی آن گریزی به عناوین گذشته زد. با توجه به عملکرد ضعیف و نا امید کننده‌ی گرن توریسمو اسپورت، انتظارات از این بازی بالاست. در ادامه به هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید، می‌پردازیم.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Gran Turismo 5؛ معجونی لذت‌بخش برای عاشقان اتومبیلرانی 

هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید

تاریخ عرضه‌

بازی مورد انتظار Gran Turismo 7 قرار است در تاریخ 13 اسفند برای PS4 و PS5 عرضه شود. سازندگان ادعا می‌کنند که نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه می‌دهد. این نسخه ضمن پشتیبانی از ویژگی‌های DualSense قرار است کیفیت 4K/60 را ارائه دهد.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Gran Turismo 6؛ کامل‌ترین نسخه تا به امروز 

هر آنچه که باید درباره‌ی Gran Turismo 7 بدانید

سایر اطلاعات در خصوص بازی

بازی گرن توریسمو 7 قرار است دارای بخش کمپین پر و پیمانی باشد و برخلافِ اسپورت شاهد کم کاری سازندگان نخواهیم بود. با این حال الزام به آنلاین بودن کماکان وجود دارد و حتی برای بخش تک‌نفره نیز می‌بایست آنلاین شوید.

بازی گرن توریسمو 7 هنگام عرضه بیش 420 ماشین و 90 پیست مسابقه در بر خواهد داشت. که بدون شک این تعداد با ارائه‌ی به‌روزرسانی چندین برابر خواهند شد. بخش‌های مختلف این بازی شامل GT Mode، شخصی‌سازی، مدرسه‌ی رانندگی، مسابقات ویژه، مسابقات قهرمانی، تیونینگ، خرید و فروش ماشین، GT Sport Mode، Brand Central، Discover، Car Cafe و بخش پرطرفدار و لذت‌بخش Scapes که به عکس‌برداری از ماشین‌ها در فضاهای چشم‌نواز اختصاص دارد، می‌شوند.

گرن توریسمو 7

گرن توریسمو 7 قرار است تجربه‌ای عمیق و کامل را ارائه دهد. انتظار کشیدن تا 13 اسفند برای تجربه‌ی این بازی مورد انتظار واقعاً کار سختی است.

به‌روزرسانی

آخرین اطلاعات در خصوص Gran Turismo 7

نمایش جدید گرن توریسمو 7 نوید بخش بازگشت پادشاه عناوین شبیه‌ساز رانندگی به جاده است. 30 دقیقه نمایش هیجان‌انگیز و فوق‌العاده جذاب. در Gran Turismo 7 State of Play سازندگان به حضور بیش از 400 ماشین، 34 لوکیشن و 90 پیست مسابقه در بازی اشاره کردند. که البته به مرور بر این تعداد افزوده خواهد شد. 

بخش کمپین گرن توریسمو 7 شما را به بهشت عاشقان ماشین خواهد برد. طراحی بی‌نظیر منوها و رابط کاربری هوش از سرتان خواهد پراند و به لطف SSD دیگر خبری از بارگذاری‌های طولانی نخواهد بود. نقشه‌ی بخش کمپین بازی نظم دلچسبی دارد. در وسط نقشه ما Car Café را داریم که شما می‌توانید کلکسیون ماشین‌های خود را نظاره و حتی با برخی از سازندگان‌ها صحبت کنید.

از دیگر بخش‌های جذاب بازی می‌توان به Brand Central اشاره کرد که مرکز جذاب خرید ماشین است. در Brand Central شما ضمن خرید می‌توانید از تاریخچه‌ی اتومبیل‌ها، شرکت‌ها و خالقان آن‌ها اطلاعات کسب کنید. این بخش به راستی که بهشت ماشین‌بازها خواهد بود. همچنین برای خرید ماشین می‌توانید به بخش ماشین‌های دست دوم نیز رجوع کنید.

Gran Turismo 7 State of Play

شایان ذکر است که بخش مدرسه‌ی رانندگی در این نسخه حضور خواهد داشت و شما می‌توانید مهارت‌های خود را به چالش بکشید. بخش‌های دیگر نیز شامل Split screen، بخش جذاب و جدید Music Rally که توصیه می‌کنم حتماً در ویدئوی بالا نظاره کنید و کلی بخش متنوع دیگر می‌باشد.

سازندگان برای Gran Turismo 7 سنگ تمام گذاشته‌اند. بازی از فناوری صدای 3D، ماشه‌های تطبیق‌پذیر DualSense و بازخورد لمسی برای باورپذیرتر کردن تجربه‌ی رانندگی استفاده می‌کنند. گرافیک بازی نیز در یک کلام خیره‌کننده است. Polyphony Digital به قدری روی جزئیات بازی کار کرده است که حتی نقشه‌ی آب و هوایی و تراکم ابری را بر حسب موقعیت جغرافیایی پیست شبیه‌سازی کرده است. در نهایت جا دارد به بخش محبوب Scapes اشاره کنم که به شما امکان عکسبرداری در بیش از 2500 مکان چشم‌نواز را می‌دهد.

13 اسفند منتظر عرضه‌ی Gran Turismo 7 برای PS5 و PS4 باشید.

خب دوستان نظرتان درباره‌ی Gran Turismo 7 چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها