خالق Gran Turismo در رویای خلق جهانی مجازی که از واقعیت هم واقعی‌تر باشد

خالق Gran Turismo در رویای خلق جهانی مجازی که از واقعیت هم واقعی‌تر باشد

به گزارش ساویس‌گیم، کازانوری یامائوچی خالق Gran Turismo در جدیدترین مصاحبه‌ی خود صحبت‌های جالبی ارائه کرده است. وی در پی خلق جهانی مجازی است که از واقعیت هم واقعی‌تر به نظر رسد!

من قصد ادامه دادن فرانچایز Gran Turismo هستم. این فرانچایز هم تراز با پیشرفت فناوری صنعت اتومبیل پیش می‌رود. اما قصد ساخت یک چیز متفاوت را نیز دارم.

به نظر من یکی از کارهایی که باید انجام گیرد، اتصال جهان دیجیتالی با جهان حقیقی است. با این حال من قصد خلق جهان مجازی‌ای را دارم که حتی از واقعیت هم واقعی‌تر بنماید. به نوعی من فکر می‌کنم که چیزی که مردم در حال حاضر واقعی تصور می‌کنند در حقیقت یک احساس نسبی است و با این پروژه قصد به چالش کشیدن این تصور هستم. حال می‌خواهد این کار را با Gran Turismo انجام دهم یا بازی دیگر.

من معتقدم که تنها فناوری می‌تواند مردم را خوشحال کند. از این رو امیدوارم که در آینده فناوری به این مهم دست یابد. برخلافِ تصور منفی که درباره‌ی پیشرفت فناوری وجود دارد. اجازه دهید در همین راستا خاطره‌ای از دوران کودکی خودم را تعریف کردم. در دهه‌ی 70 میلادی، من در جایی زندگی می‌کردم که به کوهستان و رودخانه نزدیک بود و طبیعت سرسبزی داشت. در ایام کودکی من تپه‌ها را بالا می‌رفتم و در اطراف رودخانه به جمع‌آوری حشرات می‌پرداختم. متأسفانه آن منطقه طی یک رانش زمین از بین رفت. تجربه‌ی همچین چیزی اکنون در عالم واقعیت ناممکن است. من دوست دارم جهانی مجازی خلق کنم که تجربه‌ی دلچسب طبیعت گردی را به شما هدیه کند. یک جهان که به مانند خود طبیعت غیر قابل پیش‌بینی باشد. این رویایی است که من در سر می‌پرورانم.

جناب کازانوری یامائوچی خالق Gran Turismo فقط به ساخت عناوین مسابقه‌ای مشغول بوده است. از دیگر عناوين که در کارنامه‌ی ایشان قرار دارند می‌شود به Motor Toon Grand Prix و Tourist Trophy اشاره کرد. چنانچه‌ ایشان قصد پیگیری رویای خود را داشته باشند، احتمالاً می‌بایست به سراغ سبک‌های متفاوتی بروند. سبک‌هایی از جمله ماجراجویی یا نقش‌آفرینی. بدون شک جالب خواهد بود که ایشان رویای خود را عملی کنند و نتیجه‌ی کار را ببینیم.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ رویای کازانوری یامائوچی را ممکن می‌دانید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها