اطلاعات جدید در خصوص The Wolf Among Us 2 ارائه شد

اطلاعات جدید در خصوص The Wolf Among Us 2 ارائه شد

به گزارش ساویس‌گیم، Telltale Games قول ارائه‌ی اطلاعات جدید در خصوص The Wolf Among Us 2 را در اوایل 2022 داده بود، با این حال پیش از موعد مقرر شماره‌ی اخیر مجله‌ی گیم اینفورمر اشاراتی به این بازی مورد انتظار کرده است.

اطلاعات به دست آمده درباره‌ی The Wolf Among Us 2 بدین شرح است:

  • 6 ماه پس از وقایع بازی نخست جریان خواهد داشت
  • ضبط حرکات آن در حال انجام است
  • نگارش داستان در مرحله‌ی نهایی قرار دارد
  • موتور بازی‌سازی از یونیتی به آنریل انجین 4 تغییر پیدا کرده است

اطلاعات جدید در خصوص The Wolf Among Us 2 ارائه شد

اطلاعات بیش‌تر در خصوص The Wolf Among Us 2 در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد. فعلاً بازه‌ی زمانی عرضه و پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده‌اند. ولی احتمال می‌رود که پلی استیشن، ایکس باکس و PC جزو آن‌ها باشند. شایان ذکر است که Telltale Games و Deck Nine هم‌زمان در حال کار روی The Expanse: A Telltale Series نیز می‌باشند. این بازی وقایع پیش از مجموعه‌ی تلویزیونی را به نمایش در خواهد آورد.

The Expanse: A Telltale Series

شما از طرفداران عناوین داستان‌محور هستید؟ بازی‌های Telltale Games را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها