قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

فرانچایز افسانه‌ای کپکام از سال 2017 یک بازگشت خارق‌العاده را رقم زده است. حال پس از درخشش کور کننده‌ی Resident Evil Village فرانچایز دوست داشتنی ما موفق‌تر از همیشه است. Resident Evil 7 و Resident Evil Village برای تحول این سری 25 ساله لازم بودند و حال عاشقان راکون سیتی مشتاق آینده‌ی اقامتگاه شیطان هستند.

رزیدنت ایول 7 فرانچایز را به ریشه‌های اصیل خود بازگرداند. بسیاری از اصول رزیدنت اصلی در این نسخه پیاده‌سازی شده بود. Resident Evil Village نکات مثبت شماره‌ی هفتم را گرفت و با عناصر شاهکار پدرخوانده‌ی بی چون و چرای وحشت و بقا یعنی رزیدنت ایول 4 ترکیب کرد.

طبق گزارشات Resident Evil 9 قرار است پایان بخش سه‌گانه‌‌ای باشد که در Resident Evil 7 کلید خورد. اما با توجه به پایان‌بندی Resident Evil Village احتمال بازگشت ایتن وینترز به صفر می‌گراید. حال بهترین زمان برای بازگرداندن چندین شخصیت کلاسیک سری است تا داستان وینترز را با جهان رزیدنت پیوند دهند.

نوشتار مرتبط: نماد شرارت: 10 مورد از بدترین کارهایی که آلبرت وسکر انجام داده است

قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

کدام شخصیت‌ها می‌بایست در Resident Evil 9 بازگردند؟

در طول 25 سال رزیدنت ایول قهرمان‌های مختلفی با شخصیت‌های منحصر به فرد معرفی کرده است. از دانشجو گرفته تا پلیس تازه‌کار، از مأمور دولتی گرفته تا جاسوس، همه‌ی شخصیت‌های اصلی رنگ و بوی مخصوص به خود را دارند. هر کدام از این شخصیت‌ها جامعه‌ی طرفداران خود را دارا هستند.

با این حال کپکام رفتار مناسبی با بسیاری از این شخصیت‌های اصیل نداشته است. جیل ولنتاین از زمان رخدادهای رزیدنت ایول 5 حضور فعالی نداشته است. به احتمال زیاد بانوی اول پدرخوانده نقش بزرگی در Resident Evil 9 داشته باشد. این موضوع چندان دور از ذهن نیست با توجه به رابطه‌ی نزدیک جیل و کریس ردفیلد.

قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

شخصیت اصیل دیگر کسی نیست جز Jake Muller. بله پسر آلبرت وسکر یکی از شخصیت‌های کلیدی فرانچایز. او نخستین بار در Resident Evil 6 معرفی شد و بلافاصله مورد توجه قرار گرفت. نکته‌ی جالب اینجاست که Jake Muller ارتباط ویژه‌ای با اروپای شرقی دارد. چه تصادف جالبی نه؟ اتفاقات Resident Evil Village نیز در همین منطقه جریان داشت.

رزیدنت ایول 7 و رزیدنت ایول ویلیج سعی در مدرن کردن ساختارهای فرانچایز در عین وفاداری به ریشه‌ها داشتند. بنابراین انتخاب منطقی بعدی بازگرداندن شخصیت محبوب طرفداران است. شخصیتی که ارتباط مستقیمی با ماجراهای وینترز داشته است. نقش کریس ردفیلد در Resident Evil Village فراموش نشدنی بود. از طرفی عدم حضور سایر چهره‌های آشنا موجب یکه‌تازی وی شده بود. کپکام باید این خلا را پر کند.

قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

بازی Resident Evil 9 به احتمال زیاد از همان دوربین‌ اول شخص شماره‌های گذشته استفاده کند. کنترل شخصیت‌های کلاسیک در این دوربین ممکن است در ابتدا عجیب به نظر رسد. اما شخصیتی همچون Jake Muller می‌تواند موجب شکل‌گیری یک گیم پلی بدیع شود. مبارزات نزدیک و حرکات سریع جیک مولر استثنائی هستند. حرکات سرعتی جیک و مبارزات نزدیک وی می‌تواند عنوان تحسین شده‌ی Dying Light را در جهان رزیدنت ایول تداعی کند.

رزیدنت ایول 9 سال‌ها تا عرضه شدن فاصله دارد. بازی بعدی در مجموعه طبق گزارشات Resident Evil: Outrage می‌باشد. این بازی تحت عنوان Resident Evil Revelations 3 کلید خورد. شخصیت اصلی این بازی نیز Rebecca Chambers می‌باشد. مشخص نیست که این گزارشات صحت داشته باشند، فقط زمان مشخص خواهد کرد.

قهرمان اصلی Resident Evil 9 می‌بایست از بین شخصیت‌های کلاسیک انتخاب شود

با توجه به افشا شدن برنامه‌ی چند سال آینده‌ی کپکام، بازی Resident Evil 9 در دست ساخت قرار دارد.

طرفداران وحشت شما به ما بگوئید، انتظار شما از رزیدنت اویل 9 چیست؟ چه شخصیتی را برای حضور در رأس این بازی مناسب می‌دانید؟

 

4.2 5 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها