حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil Village به همراه آموزش

بازی Resident Evil Village روی سری ایکس می‌درخشد‌‌؛ اما روی سری اس می‌لنگد

در جدیدترین قسمت از سری مقالات حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی به سراغ Resident Evil Village آماده‌ایم تا به بررسی سیستم مورد نیاز رزیدنت ایول 8 بپردازیم. هشتمین قسمت از رزیدنت توانست موفقیت بالایی را به دست آورد و آمار فروشی خوبی را به ثبت رساند. برای آشنایی بهتر با بازی مذکور می‌توانید به نقد و بررسی بازی Resident Evil Village در ساویس‌گیم مراجعه کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil Village

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-7500
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Resident Evil Village

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1070
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i7-8700
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

Resident Evil 8 حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil Village به همراه آموزش

آیا من می‌توانم Resident Evil Village را اجرا کنم؟

برای نصب و اجرای بازی جدید رزیدنت شما به حداقل 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. در صورتی که شما حداقل NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti داشته باشید می‌توانید به راحتی بازی Resident Evil Village را اجرا کنید. با این حال برای داشتن تجربه‌ی بهتر استفاده از NVIDIA GeForce GTX 1070 توصیه شده است.

با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی رزیدنت اویل ویلیج شما به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. ولی برای داشتن تجربه‌ای روان‌تر استفاده از 16 گيگابايت RAM پیشنهاد شده است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی Intel Core i5-7500 می‌باشد و پردازنده‌ی پیشنهادی Intel Core i7-8700 معرفی شده است.

نکته‌ی مهم این است که کاربران زیادی اعلام کرده‌اند که با سخت‌افزار ضعیف‌تر نیز قادر به اجرای بازی رزیدنت ایول 8 شده‌اند. بنابراین اگر به عنوان مثال کارت گرافیک شما از کارت گرافیک حداقلی بازی ضعیف‌تر بود، نا امید نباشید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil Village به همراه آموزش چگونه در دنیای زامبی زده آشپزی کنیم؟ مدرس Resident Evil Villageراهنمای تنظیمات بازی Resident Evil Village برای بالاترین کارایی

بازی جدید شرکت کپکام در زمینه‌ی تنظیمات بازی گزینه‌های مختلفی را ارائه داده است. گزینه‌ی Recommended تنظیمات بازی را با توجه به سخت‌افزار شما بهینه می‌کند. ولی با این تفاوت که این گزینه قدیمی و جدید بودن قطعات را در نظر نمی‌گیرد و خیلی دقیق نیست. گزینه‌های دیگر در این بخش شامل Prioritise performance و Prioritise graphics می‌باشند. چنان‌چه تجربه‌ی خوبی در بازی دریافت نکردید و با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدید، توصیه می‌کنیم گزینه‌ی Prioritise performance را انتخاب کنید.

و اما اگر بنا داشتید تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهید، پیشنهاد ما غیر فعال کردن گزینه‌های پرمصرف همچون variable rate shading, ambient occlusion و subsurface scattering می‌باشد. همچنين مثل همیشه غیر فعال کردن Vsync را توصیه می‌کنیم.

نکته‌ی آخر این‌که حتماً آخرین به‌روزرسانی بازی را دریافت کنید تا عملکرد بازی بهبود یابد.

سؤالی در خصوص این بازی دارید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها