چگونه در دنیای زامبی زده آشپزی کنیم؟ مدرس Resident Evil Village

چگونه در دنیای زامبی زده آشپزی کنیم؟ مدرس Resident Evil Village

به گزارش ساویس‌گیم، به لطف مجله‌ی گیم اینفورمر سیل اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Resident Evil Village به دست آمد. اطلاعات جدید در خصوص جهان بازی، امکانات مختلف و قابلیت‌های جدید می‌باشد. برخی از این قابلیت‌ها برای اولین بار پا به جهان رزیدنت ایول می‌گذارند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به شکار حیوانات مختلف و استفاده از غذاهای گوناگون برای ارتقاء می‌باشد. در این بین وظيفه‌ی آشپزی در این دنیای آخرالزمانی بر عهده‌ی Duke می‌باشد. یک سرآشپز لایق که البته کمی زیادی پولکی است.

جهان شگرف Resident Evil Village پر است از جانداران مختلف. از ماهی و اسب گرفته تا گراز و مرغ. شما می‌توانید همه‌ی این جانداران را شکار کنید و از گوشت آن‌ها برای ارتقاء خودتان استفاده کنید. البته برای این منظور باید شکار خود را به پیش Duke ببرید. او برای شما غذاهای لذیذ می‌پزد که در دنیای زامبی زده‌ی آخرالزمانی نعمتی است. از این حرف‌ها گذشته شما می‌توانید با خوردن این غذاها قدرت‌های مختلف خود را ارتقاء دهید. از جمله نوار سلامتی، قدرت دفاع، سرعت و غیره.

البته که این Duke خوشتیپ کاربردهای دیگری هم دارد. ایشان متخصص ارتقاء سلاح نیز هست. سلاح‌های مختلف شما از جمله شاتگان، مسلسل و غیره قابل ارتقاء هستند. برای ارتقاء آن‌ها باید محیط اطراف را کندوکاو کنید و پول جور کنید.

جدیدترین نسخه‌ی اهریمن خاموش یا همان رزیدنت ایول خودمان در تاریخ 17 اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. Resident Evil Village برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, PS4, PS5, Xbox One, PC و گوگل استادیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

منتظر اطلاعات بیشتر باشید دوستان. این قابلیت‌های جدید را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها