ویدئوی مقایسه‌ای جدید از بازی Final Fantasy VII Remake؛ PS5 vs PS4

Final Fantasy VII Remake Intergrade

به گزارش ساویس‌گیم، همان‌طور که می‌دانید بازی Final Fantasy 7 Remake قرار است تحت عنوان Final Fantasy VII Remake Intergrade برای PS5 عرضه شود. سازندگان مقایسه‌ی کوچکی بین نسخه‌ی PS5 و PS4 بازی انجام دادند. ولی حال ویدئوی کامل‌تری برای این منظور منتشر شده است. طرفداران بازی‌های ویدئویی همیشه از مقایسه‌ی گرافیکی بازی‌ها لذت می‌برند. بنابراين اين ویدئوی جذاب را از دست ندهید.

این مقایسه توسط کانال ElAnalistaDeBits انجام گرفته است. مزیت این مقایسه بررسی کیفیت بافت‌های تصویری (Texture) و همچنین زمان‌های بارگذاری بازی است. نسخه‌ی PS4 بازی Final Fantasy VII Remake برای بارگذاری کامل به 41 ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. این در حالی است که نسخه‌ی PS5 این کار را در 2 ثانیه انجام می‌دهد.

خبر خوش برای طرفداران پلی‌استیشن این‌که کاربران پلاس می‌توانند این بازی شاهکار را به رايگان دریافت کنند. شایان ذکر است که این نسخه قابل ارتقاء به نسخه‌ی PS5 نخواهد بود. این نکته نیز حائز اهمیت است که Final Fantasy VII Remake Intergrade دارای محتوای داستانی جدید است. یک بخش داستانی جدید با هنرنمایی Yuffie Kisaragi. چه چیزی بهتر از این؟

ویدئوی مقایسه‌ای جذاب را در پائین نظاره کنید:

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

در پایان این‌که بازی Final Fantasy VII Remake هم‌اکنون به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس است. نسخه‌ی PS5 بازی نیز قرار است در تاریخ 15 خردادماه عرضه شود.

نظرتان چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی نسخه‌ی PS5 مشتاق هستید؟ به نظر شما نسخه‌ی بازسازی به نسخه‌ی اصلی وفادار بوده است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها