کونامی و آی‌پی‌های خاک خورده؛ بالأخره شاهد نسخه‌ی جدید سایلنت هیل خواهیم بود؟

کونامی

به گزارش ساویس‌گیم، کونامی در طول سال‌های گذشته کانون شایعات بوده است. شایعات نسخه‌ی جدید سایلنت هیل جان عاشقان این فرانچایز را به لبشان رسانده است. بارها و در طی نمایش‌های مختلف طرفداران منتظر معرفی نسخه‌ی جدید سایلنت هیل بوده‌اند. جدیدترین شایعات از در دست ساخت بودن این بازی توسط سازندگان بازی The Medium خبر می‌دادند. اما هنوز این شایعات تثبیت نشده بود که باز شایعه‌ای دیگر از راه رسید. و آن هم این بود که کونامی وظيفه‌ی ساخت را بر عهده‌ی یک استودیوی ژاپنی نهاده است! به راستی این شایعات از کجا آب می‌خورند.

جالب اینجاست که کونامی غالباً هیچ واکنشی به این شایعات نشان نمی‌دهد و حتی زحمت تکذیب آن‌ها را هم به جان نمی‌خرد. نکته‌ی حائز اهمیت‌تر این‌که این شایعات از جانب منابع موثقی ارائه می‌شوند. حال بحث سایلنت هیل را هم که کنار بگذاریم در خصوص دیگر آی‌پی‌های کونامی نیز شایعات فراوان است.

به عنوان مثال به تازگی سردبیر VGC از در دست ساخت بودن بازی‌های متال‌گیر سالید و کسلوانیا توسط استودیوهای خارجی خبر داد. دلیل این کار هم این‌گونه بیان شده است که Metal Gear Survive و Contra: Rogue Ops عملکرد مناسبی نداشته‌اند. تأکید ایشان روی نسخه‌های جدید Metal Gear Solid و Castlevania بود. کونامی واقعاً جواهرات گرانمایه‌ای در اختیار دارد. صد حیف که مدت‌هاست خبری از آن‌ها نیست.

کونامی سایلنت هیل

نگاهی دیگر به شایعات پیرامون سایلنت هیل: ظاهراً کونامی چندین پروژه‌ی سایلنت هیل را در دستور کار قرار داده است. یکی از سازندگان احتمالاً Bloober Team باشد. همان استودیوای که خیلی‌ها ساخته‌ی اخیرشان یعنی The Medium را با فرانچایز سایلنت هیل مقایسه کردند. اما شایعه‌ی Bloober Team از کجا آب می‌خورد؟ از آن‌جایی که آن‌ها پس از عرضه‌ی بازی خودشان اعلام کردند که به مدت یک سال است که روی یک بازی ترسناک دیگر در حال کار هستند. عنوانی که برای ساختش با یک ناشر سرشناس در تعامل بوده‌اند! از طرفی استاد آکیرا یامائوکا تقريباً به صورت همزمان از خبرهای جدید سخن گفتند. خبرهایی که طرفداران مدت‌هاست منتظر آن هستند! همه می‌دانند که استاد آهنگساز سرشناس فرانچایز سایلنت هیل است. این خبرها که طرفداران مدت‌هاست منتظر آن هستند چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

کونامی کسلوانیا

استاد یامائوکا بازه‌ی رونمایی از بازی جدید را تابستان عنوان کرده‌اند. خیلی جالب خواهد بود که ببینیم عاقبت چه می‌شود. 2 بازی سایلنت هیل در 2 استودیوی متفاوت به طور همزمان در حال توسعه هستند. یکی از عناوین در استودیوای ژاپنی و دیگری توسط Bloober Team. احتمالاً یکی از این عناوین انحصاری PS5 باشد. به احتمال زیاد همان نسخه‌ای که توسط استودیوی ژاپنی در حال ساخت است و استاد یامائوکا آهنگسازی آن را بر عهده گرفته است. آیا بالأخره در تابستان شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدید سایلنت هیل خواهیم بود؟

البته که لازم به گفتن نیست تمام صحبت‌های بالا تا زمانی که توسط کونامی تأیید نشوند، صرفاً شایعه هستند. تنها کاری که فعلاً می‌شود کرد همین پیش‌بینی و گمانه‌زنی بر اساس مدارک موجود است. امیدواریم که کونامی هر چه زودتر تکلیف طرفداران را روشن کند. و به این سردرگمی خاتمه دهد.

کونامی متال گیر سالید

نظر شما چیست دوستان؟ بالأخره شاهد معرفی نسخه‌ی جدید سایلنت هیل خواهیم بود یا تمام این شایعات بی اساس بوده‌اند!؟ نسخه‌ی جدید متال‌گیر سالید و کسلوانیا چطور؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها