تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیکی بازی Diablo II: Resurrected با نسخه‌ی بازسازی شده‌

Diablo II: Resurrected

به گزارش ساویس‌گیم، پس از رونمایی از Diablo II: Resurrected در هفته‌ی گذشته، یک مقایسه‌ی گرافیکی از این عنوان با نسخه‌ی اصلی که در سال 2000میلادی عرضه شده بود، صورت گرفته است.

این مقایسه‌ی گرافیکی توسط کانال یوتیوب Candyland صورت گرفته است. با توجه به گیم‌پلی بازی متوجه کیفیت بالای این بازسازی شدیم. حال به لطف این مقایسه‌ی گرافیکی بیشتر به تغییرات Diablo II: Resurrected پی خواهیم برد. تیم توسعه‌دهندگان کار بزرگی در بازسازی این عنوان انجام داده‌اند و در عین حال به سبک گرافیکی بازی اصلی وفادار بوده‌اند.

بازی Diablo II: Resurrected گرافیک 2 بعدی و تاریخ مصرف گذشته‌ی نسخه‌ی نخست را دگرگون کرده است. حال شما می‌توانید از گرافیک 3بعدی با کیفیت بالا، انیمیشن‌های بهبود یافته، کیفیت spell بازی نیز بهبود یافته‌ است. شایان ذکر است که تمام این موارد با کیفیت 4K ارائه شده‌اند. تمام 27 دقیقه سینماتیک بازی نیز از ابتدا طراحی شده است تا لذت بازی دو چندان شود. همچنین صداگذاری و موسیقی بازی نیز برای کیفیت‌های بالا هماهنگ شده‌اند. با عرضه شدن Diablo II: Resurrected کاربران جدید می‌توانند گیم‌پلی لذت‌بخش بازی را چندین و چندباره تجربه کنند.

بازی Diablo II: Resurrected قرار است در ادامه‌ی سال 2021 برای پلتفرم‌های PC, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4 و Nintendo Switch عرضه شود.

نظر شما چیست دوستان؟ برای تجربه‌ی این بازسازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها