دنباله Valiant Hearts برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

دنباله Valiant Hearts برای کنسول‌ها عرضه می‌شود بازی Valiant Hearts: Coming Home

دنباله Valiant Hearts برای کنسول‌ها عرضه می‌شود. پیش از این بازی Valiant Hearts: Coming Home منحصر به نتفلیکس بود و حال برای سوییچ، پلی استیشن و ایکس باکس رده‌بندی شده است.

دنباله‌ی بازی Valiant Hearts از یوبی‌سافت برای کنسول‌ها عرضه می‌شود، دنباله‌ای که قبلاً روی نتفلیکس منتشر شده بود قرار است برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

همانطور که توسط ساویس‌گیم مشاهده و بررسی شد، هیئت رتبه‌بندی برزیل اخیراً یک پورت کنسولی از بازی Valiant Hearts: Coming Home را رده‌بندی کرده است.

بازی ماجراجویی/پازل اسکرول جانبی قبلاً فقط در دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس بود و به اشتراک نتفلیکس نیاز داشت. با این حال، به نظر می‌رسد که به گفته سازمان رتبه بندی، دیگر چنین نخواهد بود.

به عنوان بخشی از یک قرارداد انحصاری سه بازی بین نتفلیکس و یوبی‌سافت، Valiant Hearts: Coming Home در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد، تقریباً ده سال پس از عنوان قبلی، Valiant Hearts: The Great War (قوی‌دلان: جنگ جهانی اول)، که در طول سال‌ها روی Steam نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد.

لیستی در هیئت رده‌بندی بازی برزیل Valiant Hearts: Coming Home

لیستی در هیئت رده‌بندی بازی برزیل

جنگ بزرگ عموماً به خاطر مضامین، جلوه‌های بصری و موسیقی‌اش و به خاطر این که بازیکنان را قادر می‌سازد تا درباره تاریخ جنگ جهانی اول بیشتر بیاموزند، مورد تحسین قرار گرفت.

بازی قوی‌دلان 2 بازگشت به خانه پس از وقایع جنگ بزرگ اتفاق می‌افتد و روایتی از «چهار داستان در هم تنیده دوستی، بقا و فداکاری در میان آشفتگی و تراژدی جنگ» را به نمایش می‌گذارد.

در خلاصه داستان بازی آمده است: «جیمز، برای جستجوی برادر بزرگتر و قهرمان خود، فردی، به گروه جهنمی هارلم می‌پیوندد، در حالی که آنا به زخمی‌ها و از کار افتادگان رسیدگی می‌کند.

ارنست، یک غواص آلمانی، و جورج، یک هوانورد بریتانیایی، هر کدام با چالش‌های خاص خود روبرو هستند، و والت، همراه سگ شما از بازی اول، بازگشته است تا از طریق اکتشاف، حل معما و وقایع اکشن به بازیکنان در پیش‌روی کمک کند.

استودیوی Ubisoft Montpellier، سازنده این عنوان و نسخه قبلی آن، اخیراً عنوان تحسین‌شده‌ی Prince of Persia: The Lost Crown را منتشر کرده است، علاوه بر آن روی Beyond Good and Evil ۲ که مدت‌ها در حال توسعه است، کار کرده است.

پیش از این چندی از دوستان ابراز امیدواری برای انتشار بازی Valiant Hearts: Coming Home روی کنسول‌ها کرده بودند و از ساویس‌گیم درباره آن پرس‌وجو می‌کردند، خرسندیم که اکنون این نوید را به منتظران بازی بدهیم. برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها