شایعه: Gears of War برای PS5 منتشر خواهد شد

شایعه: Gears of War برای PS5 منتشر خواهد شد مارکوس فینیکس گیرز اف وار لوگو پلی استیشن

جف گراب می‌گوید که مایکروسافت امکان انتشار بازی‌های انحصاری خود برای پلی استیشن 5 را بررسی خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که Gears of War برای PS5 منتشر شود.

طبق گزارش‌های اخیر، مایکروسافت برنامه دارد فعالیت خود به صورت ناشر چند پلتفرمی را پيگيری کند. ردموندی‌ها قصد دارند برای سودآوری حداکثری، بازی‌های خود را برای پلتفرم‌های بیش‌تری منتشر کنند. بازی‌های انحصاری ایکس باکس شامل Starfield و Indiana Jones and the Great Circle، همچنین Senua’s Saga: Hellblade 2 و عناوین  Sea of Thieves و Hi-Fi Rush برای انتشار روی پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده‌اند. حال پیش‌بینی می‌شود که مایکروسافت حتی انتشار Gears of War را نیز برای PS5 بررسی خواهد کرد.

گراب مدعی است که در خصوص انتشار فرنچایز گیرز اف وار برای پلی استیشن 5 چیزهایی شنیده است. مجموعه گیرز اف وار در نسل هفتم کنسول‌های بازی و دوره ایکس باکس 360 حسابی غوغا به پا کرده بود و طرفداران زیادی داشت، بدون شک خبر انتشار این مجموعه روی پلی استیشن 5 به مانند یک بمب خبری صدا خواهد کرد.

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در صفحه شخصی خود اعلام که طی رویداد روزهای آینده از برنامه مایکروسافت در خصوص فعالیت در هنرصنعت بازی پرده‌برداری خواهد کرد. با این وجود، نظرات و واکنش‌ها نسبت به اقدام احتمالی مایکروسافت و انتشار بازی‌های انحصاری ایکس باکس روی پلی استیشن به شدت منفی بوده است.

مقاله مرتبط:  مهم‌ترین دلایل شکست بازی‌های انحصاری ایکس باکس 

طرفداران ایکس باکس می‌گویند که به وفاداری آن‌ها خیانت شده است، آن‌ها سال‌ها عملکرد ضعیف شرکت را تحمل کرده‌اند و این‌که حال باید شاهد انتشار معدود بازی‌های انحصاری کنسولی ایکس باکس روی پلتفرم رقیب باشند، دردآور است.

برخی از طرفداران پلی استیشن نیز نسبت به این اقدام مایکروسافت و ایکس باکس ابراز نگرانی کرده‌اند، آن‌ها می‌گویند که بی رقیب شدن پلتفرم پلی استیشن و این‌که مایکروسافت صرفاً به یک ناشر تبدیل شود، خطرناک است. چرا که در اینصورت سونی هیچ احساس خطری نخواهد داشت و شاهد پیشرفت نخواهیم بود. این موضوع ممکن است برای گیمرها گران تمام شود و شاهد اتخاذ سیاست‌های غلط از سوی سونی و پلی استیشن باشیم، چیزی مثل افزایش قیمت بازی‌ها یا کاهش کیفیت بازی‌های انحصاری.

اما در خصوص Gears of War، آخرین بازی این مجموعه در سال 2019 برای PC و Xbox One منتشر شد. Gears 6 نیز طبق شایعات در دست ساخت است و احتمالاً شاهد Gears of War Remastered Collection نیز باشیم. مثل همیشه با ساویس‌گیم همراه باشید.

رفقا نظر شما درباره این موضوع چیست؟ از انتشار بازی‌های ایکس باکس روی پلی استیشن استقبال می‌کنید؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها