شایعه: نسخه موبایل Elden Ring در حال ساخت است

شایعه: نسخه موبایل Elden Ring در حال ساخت است یک نفر مشغول بازی کردن الدن رینگ با موبایل و هندزفری

گزارش شده که ناشر بازی الدن رینگ به دنبال ایجاد یک نسخه رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای برای موبایل است، اگرچه پروژه مذکور پیشرفت زیادی نکرده است.

طرفداران Elden Ring، بازی تحسين‌شده‌ی FromSoftware، هنوز منتظر انتشار جزئیات جدید درباره بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که Tencent به طور بالقوه برنامه‌های دیگری برای این بازی دارد، Elden Ring Mobile.

رویترز پس از صحبت با سه فرد ناشناس آگاه در مورد این پروژه، در دست ساخت بودن الدن رینگ موبایل را گزارش داد. پس از اینکه شرکت فناوری چینی در سال ۲۰۲۲ حقوق مجوز این عنوان را دریافت کرد (و حتی سهامی را در توسعه دهنده به دست آورد)، «چند ده نفر» یک نمونه اولیه از بازی الدن رینگ موبایل را توسعه دادند. هدف غایی ایجاد یک عنوان رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای شبیه به Genshin Impact از miHoYo است، اما ظاهراً پیشرفت چندانی حاصل نشده.

بازی Elden Ring در فوریه ۲۰۲۲ برای PS4، Xbox One، Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه شد. نقدهای تحسین برانگیزی از منتقدان دریافت کرد (بررسی بازی الدن رینگ در ساویس‌گیم) و تا چندی پیش 20.5 میلیون واحد فروخت. نه Tencent و نه FromSoftware به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند که نسخه موبایلی در حال توسعه است، اما در ادامه منتظر به‌روزرسانی‌ ما باشید.

خب دوستان شما از نسخه موبایلی الدن رینگ استقبال می‌کنید؟ اگر نسخه موبایل عرضه شود، Elden Ring را گوشی بازی خواهید کرد؟ مهم‌ترین اخبار بازی را از ساویس‌گیم دنبال کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها