بررسی بازی Octopath Traveler 2

بررسی بازی Octopath Traveler 2 شخصیت‌های بازی اوکتوپث تراولر 2

شرکت نام آشنای اسکوئر انیکس با ساخت دنباله‌ای برای یکی از موفق‌ترین عناوین نقش آفرینی که تجربه کلاسیک را برای نسل جدید به ارمغان آورد، طرفداران خود را خوشحال کرد و موفقیت دیگری را رقم زد که برای عاشقان بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی رویایی و فراموش نشدنی است. با ما همراه شوید تا به بررسی بازی Octopath Traveler 2 بپردازیم.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز Octopath Traveler 2 

بازی Octopath Traveler به واسطه داستان و سبک روایت استادانه خود معروف شد، جایی که 8 داستان مجزا در ادامه به هم می‌پیوندند تا یک روایت منسجم را تعریف کنند. 8 داستانی که تداعی کننده بازوهای هشت پا هستند و اسم بازی نیز از همین موضوع نشأت گرفته است.

موضوعی که بیش از هر چیزی بازی را متمایز می‌کند، سبک روایت آن است که متشکل از ۸ شخصیت در داستان‌های مختلف با پس‌زمینه تاریک و غمگین و درون مایه شجاعت و انتقام، با صداگذاری شگفت‌انگیز و طراحی استادانه و پایان‌های تکان دهنده همراه با پیام‌های فلسفی و عمیق است که مطمئناً طرفداران داستان و قصه‌گویی در هنر هشتم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. Octopath Traveler 2 شما را در سفری هیجان‌انگیز به سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) در مجموعه‌ای از رویدادها قرار می‌دهد که به هیچ‌وجه از تجربه آن خسته نخواهید شد.

کیفیت داستان و روایت عالی است! پیام‌هایی که ارائه می‌دهد عمیق و معنادار هستند. رویکرد به کار گرفته شده در ساختار داستان پیچیده است، موضوعی که داستان سرایی را به لطف تنوع زیاد در روایت جذاب‌تر می‌کند، طوری که به نظر می‌رسد که ۸ بازی در یک بازی ادغام شده‌اند.

شخصیت انیمه ای بازی اوکتوپث تراولر 2

شخصیت‌های بازی منحصر به فرد و صداگذاری آن‌ها فوق العاده است! دیالوگ‌ها کوتاه هستند و بدون کشش به اصل موضوع می‌پردازند. البته زمانی که برخی از شخصیت‌ها به هم می‌پیوندند، پیش‌زمینه و مقدمه ضعیفی را شاهد هستیم که نیاز به انتقال حس بیش‌تری است.

مأموریت‌های جانبی بر اساس پیش‌روی شما در داستان و سطح شخصيتتان ارائه می‌شوند و در طول ماجراجویی با چالش فوق دشوار و عذاب‌آور مواجه نخواهید شد.

ذخیره خودکار بازی پس از باس فایت‌های خسته کننده و طاقت فرسا انجام نمی‌شود و اگر اتفاق بدی در ادامه رخ دهد باید مبارزه را از اول آغاز کنید، مگر این‌که وارد منطقه جدید شده باشید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنم از ذخیره دستی غافل نشوید تا پیشرفت خود را از دست ندهید.

بازی با گرافیک پیکسلی صندوق گنج بررسی بازی Octopath Traveler 2

سبک هنری بازی پیکسلی است و سازندگان با خلق یک جهان 2.5 بعدی جذاب و خیره کننده سنگ تمام گذاشته‌اند. تجربه بازی‌های هنری همچون Octopath Traveler 2 در میان انبوه بازی‌های AAA تکراری و یکنواخت واقعاً نعمت است و نباید از آن غافل شد.

بازی Octopath Traveler 2 نه تنها طراحی هنر مسحورکننده‌ای دارد، بلکه دنیایی وسیع و پر از جزئیات را در تمام گوشه و کنارش پیدا خواهید کرد، محیط‌های متنوع، زیبا و مسیرهای جانبی و پنهان فراوان که در صورت کاوش به شما پاداش می‌دهند. به‌علاوه یک موسیقی گوشنواز نیز شما را همراهی خواهد کرد.

سبک هنری بازی جذاب و سرشار از جزئیات خیره کننده است. توجه زیاد به جزئیات در بازی واقعاً شگفت‌انگیز است و جلوه‌های بصری و صوتی عالی کار شده‌اند. قطعات موسیقی و تنوع آن‌ها عالی است! موسیقی یک شخصیت شگفت‌انگیز به دنیای بازی و مبارزات آن اضافه کرده است.

شخصیت‌های پیکسلی در شهر قرون وسطایی

بازی Octopath Traveler 2 دنیایی پر جنب و جوش پر از مسیرهای فرعی برای کشف و بررسی ارائه می‌دهد. عنصر Dungeon که مناطقی پرخطر هستند بر جذابیت بازی افزوده‌اند و در صورت تکمیل با ارتقاها و گنجینه‌های ارزشمند به شما پاداش می‌دهند.

بازی Octopath Traveler 2 یک نقش آفرینی ژاپنی با سیستم کلاسیک مبتنی بر مبارزات نوبتی است و بر نبرد تاکتیکی ثابت تکیه می‌کند. شما برای پیروزی باید از منابع خودتان با دقت استفاده کنید و حملات خود را در جهت درست هدایت نمایید.

در یک تیم متشکل از ۴ شخصیت قابل شخصی سازی، شما مسیر دشواری را برای رسیدن به اوج در دنیایی که انواع هیولاها در آن زندگی می‌کنند، طی می‌کنید. اما با مسلط شدن بر گیم پلی و مبارزات بازی بدون شک از تجربه Octopath Traveler 2 لذت خواهید برد. این بازی یک سیستم مبارزه عمیق و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

گیم پلی بازی ژاپنی

هر شخصیت دارای سبک مبارزه و توانایی‌های منحصر به فرد خود است، به لطف قابليت ادغام توانایی دو شخصیت در یک شخصیت از طریق ویژگی Secondary Job شما برای فائق آمدن بر سخت‌ترین باس‌ها نیز احساس کمبود نخواهید کرد.

حجم عظیمی از توانایی‌ها و ویژگی‌هایی که می‌توان آن‌ها را به ترتیب خاصی امتحان کرد و نتایج چشمگیر به دست آورد، انتظار شما را می‌کشند. بازیکنان همچنان به طور دوره‌ای حملات جدیدی را کشف خواهند کرد. این عمق زیاد توانایی‌ها و سبک مبارزه منحصر به فرد حسابی شما را درگیر خواهد کرد.

توصیه می‌شود در ابتدای بازی تمرکز خود را روی جمع کردن ۴ نفر از شخصیت‌ها قرار دهید و سپس شروع به کاوش در مناطق کم خطر کنید تا احساس پیچیدگی و گمگشتگی در بازی نکنید و مستقیماََ وارد فضای سرگرم کننده بازی شوید. توانایی‌های منحصربه‌فردی که مشخصه هر شخصیت است و زمانی که در یک چیدمان ثابت یا به اصطلاح Combo استفاده می‌شود، تجربه‌ای عمیق به آن اضافه می‌کند.

مبارزه بازی نقش آفرینی ژاپنی

مکانیک «نقاط ضعف» مبارزات Octopath Traveler 2 را روان‌تر و سرگرم کننده‌تر کرده است. کشف نقاط ضعف «پنهان» با آزمایش ضربات و توانایی‌های مختلف، هیجان و عمق زیبایی به مبارزات بخشیده است. باس فایت‌ها عالی هستند و واقعاً توانایی‌های تاکتیکی شما را آزمایش می‌کنند.

همچنین گنجاندن ویژگی فرار از نبردهای تصادفی بسیار مفید است، به خصوص اگر در حالت ضعف باشید یا زمانی که به اشتباه وارد یک منطقه خطرناک شده‌اید.

توسعه کاراکتر روان است، به خصوص اگر برنامه خوبی برای افزایش EXP، با حضور سنگین عنصر Farming در بازی را دنبال کنید.

شخصیت تبر به دست مبارزه با زن لباس ژاپنی

بهتر بود به جای تکرار تم موسیقی در همه مبارزات به طور یکسان، یک تم موسیقی اختصاص داده شده به باس فایت‌ها یا مبارزات بزرگ اضافه می‌شد تا بتوان مبارزات اصلی را از فرعی تمییز داد.

بازی Octopath Traveler 2 یک نقش آفرینی درجه یک و دنباله‌ای بی نظیر است. داستان و روایت این بازی مثال زدنی و کلاس درسی برای سایر بازی‌های هم سبک است. گرافیک و موسیقی بازی جای حرفی باقی نمی‌گذارد و طراحی هنری آن استادانه است. گیم پلی Octopath Traveler 2 از عمق خوبی برخوردار است و عاشقان نقش آفرینی ژاپنی از تجربه بازی لذت وافری خواهند برد.

نقاط مثبت

  • گیم پلی لذت بخش و سرگرم کننده
  • گرافیک و طراحی هنری چشم‌نواز
  • داستان و روایت شاهکار
  • موسیقی شنیدنی

نقاط منفی

ندارد!

امتیاز ساویس‌گیم: 10 از 10

بازبینی تصویری

کشتی بادبانی شب بررسی بازی Octopath Traveler 2

گرافیک هنری چشم نواز بازی

 

موجود خیالی کرم مانند با چند سر بررسی بازی Octopath Traveler 2

مبارزات جذاب و نفس گیر

 

کلبه جنگلی در محیط برفی بررسی بازی Octopath Traveler 2

داستان فوق العاده

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز Triangle Strategy 

FINAL VERDICT

Octopath Traveler 2 is a perfect RPG and a unique sequel. The story and narration of this game is an example and a classroom for other games of this genre. The graphics and music of the game leave no room for words and its artistic design is masterful and the gameplay of Octopath Traveler 2 has a good depth and lovers of Japanese role-playing games will enjoy the game experience

:Pros

  • Enjoyable and fun gameplay
  • Eye-catching graphics and artistic design
  • Great story and narrative
  • Delightful music

:Cons

  • N/A

SavisGame Score: 10 out of 10

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها