سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی OCTOPATH TRAVELER 2

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی OCTOPATH TRAVELER 2 کاور بازی

نسخه جدید مجموعه بازی OCTOPATH TRAVELER از راه رسید. بازی قبلی سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود و موفق به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه شد. طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی با مبارزات نوبتی قطعاََ از این بازی لذت خواهند برد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی OCTOPATH TRAVELER 2 را در ساویس‌گیم بخوانید.

داستان بازی در Solistia اتفاق می‌افتد، سرزمینی که شامل یک قاره شرقی و غربی است که توسط دریا جدا شده. داستان در دوره‌ای پویا جریان دارد، که در آن کشتی‌های بزرگ در مسیرهای دریایی شلوغ حرکت می‌کنند و قدرت بخار باعث تولد فناوری‌های جدید می‌شود. برخی از مردم با شور و شوق ستارگان پر زرق و برق صحنه و صنعت را به وجد می‌آورند، در حالی که برخی دیگر از جنگ، طاعون و فقر اشک می‌ریزند. در این قلمرو دور، ۸ مسافر که از مناطق مختلف گرد هم آمده‌اند به دلایل خاص خود به این سرزمین سفر می‌کنند. با آن‌ها همقدم شوید و با استفاده از استعدادهای منحصربه‌فردشان، جهان بازی را هر طور که مناسب می‌دانید کاوش کنید. ماجراجویی خودتان را آغاز کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی OCTOPATH TRAVELER 2

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD Radeon RX 460 یا NVIDIA GeForce GTX 750
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i3-6100
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 یا 11 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی OCTOPATH TRAVELER 2

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: AMD Radeon RX 470 یا Intel Arc A750 یا NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB VRAM
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i5-6400
  • فضای ذخیره‌سازی: 10 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 یا 11 64-bit

نوشتار مرتبط:  رتبه‌بندی بهترین JRPGهای استیم که دارای سیستم مبارزه عالی هستند 

آیا من می‌توانم OCTOPATH TRAVELER 2 را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی OCTOPATH TRAVELER 2 به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. برای نصب این بازی شما به 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای OCTOPATH TRAVELER 2 استفاده از حداقل پردازنده‌ی AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i3-6100 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i5-6400 عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی AMD Radeon RX 460 یا NVIDIA GeForce GTX 750 معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از گرافیک AMD Radeon RX 470 یا Intel Arc A750 یا NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB VRAM پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی مسافر اختاپوس 2 دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها