بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ

بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ

جی تی ای به داشتن جهان‌های گسترده و شگرف شناخته می‌شود. اما تجربه‌ی این جهان‌های بزرگ و شگفت‌انگیز همیشه با زدن رمز (کد تقلب، چیت یا هر اسم دیگری که برای آن استفاده می‌کنید) لذت‌بخش‌تر است. برای همین بر آن شدیم تا بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ را با هم بررسی کنیم.

کدهای تقلب از دیرباز و همان روزهای آغازین جی تی ای در سال ۱۹۹۷ میلادی کم و بیش حضور داشته‌اند و پای ثابت این مجموعه‌ی دوست داشتنی بوده‌اند. رفته رفته جهان جی تی ای بزرگ و بزرگ‌تر شد. با این حال ویژگی جذاب رمز یا چیت کد کم‌رنگ نشد. تا جایی که حتی در آثار جدید نیز شاهد حضور آن‌ها هستیم.

رمزهای جی تی ای تجربه‌ی بازی را دگرگون می‌کردند و زمانی که از تجربه‌ی اصلی خسته می‌شدید رنگ تازه‌ای به بازی می‌بخشیدند. درست است که کدهای تقلب بازی در نسخه‌های جدید نیز حضور دارند ولی هيچ‌وقت به جذابیت اولیه‌ی خود در San Andreas و Vice City نخواهند رسید.

نوشتار مرتبط:  بهترین رمزها و کدهای تقلب جی تی ای 5 که باید امتحان کنید 

Grand Theft Auto: San Andreas - Wanted Level Down  رمز کم کردن ستاره سی جی

Grand Theft Auto: San Andreas – Wanted Level Down

کم کردن ستاره

یکی از رمزهای پرطرفدار جی تی ای، کم کردن ستاره‌های پلیس است. هنگامی که تعداد ستاره‌ها زیاد می‌شد، به راحتی می‌توانستید با چند بار زدن این کد تعداد ستاره‌ها را به صفر برسانید. با استفاده از این کد دیگر نگران پلیس و نیروهای امنیتی بازی نمی‌شدید و تا می‌خواستید آشوب به پا می‌کردید. تجربه‌ی بازی با استفاده از این کد تقلب لذت‌بخش‌تر می‌شد. آزادی عمل شما با استفاده از رمز کم کردن ستاره‌ها بیش‌تر می‌شد. کسی از محدودیت خوشش نمی‌آید با این کد تقلب محدودیت معنایی نخواهد نداشت.

از چپ به راست وارد کنید: معنی کلمات انگلیسی: CIRCLE=دایره، UP=بالا، DOWN=پایین

پلی استیشن: R1, R1, CIRCLE, R2, UP, DOWN, UP, DOWN, UP, DOWN

ایکس باکس: RB, RB, B, RT, UP, DOWN, UP, DOWN, UP, DOWN

کامپیوتر: TURNDOWNTHEHEAT

نوشتار مرتبط:  الماس‌ها ابدی‌اند؛ 10 حقیقت از بازی GTA: San Andreas که نمی‌دانستید 

بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ Grand Theft Auto: San Andreas - Flying Cars and Flying Boats  ماشین و قایق پرنده

Grand Theft Auto: San Andreas – Flying Cars and Flying Boats

ماشین و قایق پرنده

رمزهای ماشین پرنده و قایق پرنده در جی تی ای سن آندریاس خیلی بامزه بودند. این چیت‌ها در زمره‌ی محبوب‌ترین‌ها قرار داشتند و تجربه‌ی بازی را بامزه می‌کردند. با زدن این رمزها ماشین یا قایق شما به مانند هواپیما به پرواز در می‌آمد. صرف‌نظر از سرگرم‌کننده بودن این ماجرا، قابلیت جابه‌جایی سریع بر محبوبیت این رمزها افزوده بود. در چشم به هم زدنی می‌توانستید نقشه را زیر و رو کنید و به نقطه‌ی مورد نظر برسید.

از چپ به راست وارد کنید: معنی کلمات انگلیسی: CIRCLE=دایره، UP=بالا، DOWN=پایین، LEFT=چپ، SQUARE=مربع

ماشین پرنده:

پلی استیشن: SQUARE, DOWN, L2, UP, L1, CIRCLE, UP, X, LEFT

ایکس باکس: X, DOWN, LB, UP, LT, B, UP, A, LEFT

کامپیوتر: CHITTYCHITTYBANGBANG

از چپ به راست وارد کنید: معنی کلمات انگلیسی: CIRCLE=دایره، UP=بالا، TRIANGLE=مثلث، SQUARE=مربع، RIGHT=راست

قایق پرنده:

پلی استیشن: R2, CIRCLE, UP, L1, RIGHT, R1, RIGHT, UP, SQUARE, TRIANGLE

ایکس باکس: RB, B, UP, LT, RIGHT, RT, RIGHT, UP, X, Y

کامپیوتر: CHITTYCHITTYBANGBANG

نوشتار مرتبط:  15 بازی مشابه GTA که ارزش تجربه کردن را دارند 

Grand Theft Auto: Vice City - Invisible Cars  رمز نامرئی کردن ماشین

Grand Theft Auto: Vice City – Invisible Cars

نامرئی کردن ماشین

رمز نامرئی کردن ماشین‌ها در وایس سیتی کارایی چندانی نداشت. ولی صحنه‌های مضحکی را پدید می‌آورد. تصور کنید شهری را که در آن همه‌ی ماشین‌ها نامرئی هستند و مردم آن در حالت نشسته جاده‌ها را با سرعت طی می‌کنند. وضعیت احمقانه و خنده‌داری بود.

شاید پیش خودتان بگویید این رمز مسخره چه کاربردی دارد! حق دارید. عرض کردم کاربرد خاصی ندارد. ولی وقتی پس از ساعت‌ها گشت و گذار در نقشه‌ی بازی کاری برای انجام دادن نمانده باشد، فعال کردن این رمز می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم کند و لبخند بر لبانتان بنشاند. قرار نیست همه‌ی رمزها کاربردی باشند. بعضی از آن‌ها را صرفاً برای جنبه‌ی سرگرمی قرار می‌دهند. یکی از دلایل محبوبیت جی تی ای همین ویژگی‌های جالب آن است.

از چپ به راست وارد کنید: معنی کلمات انگلیسی: TRIANGLE=مثلث، SQUARE=مربع

پلی استیشن: Triangle, L1, Triangle, R2, Square, L1, L1

ایکس باکس: Y, LB, Y, RT, X, LB, LB

کامپیوتر: WHEELSAREALLINEED

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA: The Trilogy 

Grand Theft Auto 4 - Max Health, Armor and Ammo  رمز جان بی نهایت، جلیقه‌ی بی نهایت و تیر بی نهایت

Grand Theft Auto 4 – Max Health, Armor and Ammo

جان بی نهایت، جلیقه‌ی بی نهایت و تیر بی نهایت

بازی محبوب و شاهکار GTA: IV سال ۲۰۰۸ از راه رسید و قابلیت فعال کردن رمزها از طریق تلفن همراه را ممکن ساخت. شما باید در درون بازی با شماره‌های خاصی تماس می‌گرفتید تا رمزهای مورد نظر را فعال کنید. یکی از کاربردی‌ترین رمزها در این بین رمز جان بی نهایت، جلیقه‌ی بی نهایت و تیر بی نهایت بود.

با توجه به این‌که برخی بخش‌های بازی جی تی ای 4 خیلی سخت بودند، این رمز به کارتان می‌آمد. یک رمز کاملاََ کاربردی که ویژگی احمقانه‌ای نداشت و صرفاً شما را در پیشروی بازی یاری می‌رساند. کافی بود یک بار آن را فعال کنید تا جان، جلیقه و تیر شما پر شود. با استفاده‌ی مکرر از این رمز عملاً جان، جلیقه و تیر شما بی نهایت می‌شدند.

482-555-0100

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA IV 

بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ Grand Theft Auto 5 - Explosive Melee  رمز مشت آتشین جی تی ای 5

Grand Theft Auto 5 – Explosive Melee

مشت آتشین جی تی ای 5

وقتی در سال ۲۰۱۳ شاهد عرضه‌ی GTA V بودیم، جهان با یک شگفتی مواجه شد. این بازی یک شاهکار باورنکردنی بود. اجرای این عظمت روی کنسول‌های نسل هفتم به سان یک معجزه می‌ماند. این بازی در همه‌ی زمینه‌ها یک پیشرفت تمام عیار بود. حتی در زمینه‌ی رمزها نیز شاهد پیشرفت و تنوع بی نظیری بودیم.

با فعال کردن این رمز ویژه مشت‌های شما آتشین می‌شدند. با ضربه زدن به ماشین‌ها، آدم‌ها یا دیگر اجزای پویای محیط شاهد واکنش جالبی می‌شدید. این رمز جذاب شما را به یک ابر قهرمان تبدیل می‌کرد. گویی که در حال تجربه‌ی بازی God Hand هستید. برای یک بار هم که شده امتحانش کنید.

1-999-4684-2637

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی GTA V 

بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ Grand Theft Auto 5 - Invincibility رمز نامیرا شدن در جی تی ای 5

Grand Theft Auto 5 – Invincibility

نامیرا شدن در جی تی ای 5

یکی از رمزهای پرکاربرد که تقریباً در همه‌ی بازی‌ها می‌تواند حضور داشته باشد، نامیرایی یا جان بی نهایت است. با زدن این رمز شما نامیرا می‌شوید. البته برای مدت پنج دقیقه. هیچ چیز جلو دار شما نخواهد نبود. خودتان را از بالای کوه پرت کنید، جلوی توپ تانک بروید و در آتش بپرید. ترکیب این رمز با رمز پرواز خیلی جذاب می‌شود.

افراد زیادی به دنبال نامیرا شدن در زندگی حقیقی هستند، ولی انگشت شمار هستند انسان‌هایی که به جاودانگی رسیده‌اند. اما در جی تی ای 5 همه می‌توانند نامیرا شوند. البته تنها برای پنج دقیقه!

1-999-724-654-5537

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ به نظر شما بهترین رمزهای جی تی ای در طول تاریخ کدامند؟ اصلاً علاقه‌ای به استفاده از رمز در بازی‌ها دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها