دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند

آرتور مورگان مبارزه در جنگل دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند

شخصیت آرتور مورگان از رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 به عقیده بسیاری از گیمرها یکی از بهترین شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است (اهم، اهم، البته بعد از جان مارستون افسانه‌ای). درست است که این شخصیت ضعف‌هایی دارد، درست است که خلافکار است، اما ماجراجویی و سرگذشت پر از احساس وی منجر به محبوبیتش شده. خوب می‌دانم که دلتان برای آرتور تنگ شده است، برای همین در این مقاله دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند را فهرست کرده‌ام.

همین الآن که دارم این مقاله را می‌نویسم تمام ماجراجویی‌هایم با آرتور در غرب وحشی را از نظر گذراندم. عجب تجربه‌ای، عجب خاطره‌ای، چه شاهکار کم نظیری… اگر شما نیز دنبال بهانه‌ای می‌گردید تا دلتنگی خودتان برای آرتور را برطرف کنید، در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 

Red Dead Redemption 2 آرتور مورگان در حال شلیک  پیرمرد مأموریت‌های جانبی Stranger Missions رد دد ردمپشن 2

دوست من، کلی مأموریت جانبی برای انجام دادن داری

بله، می‌دانم که مراحل اصلی و کمپین داستانی قابل مقایسه با مراحل فرعی و مأموریت‌های جانبی نیستند. اما باور کنید مأموریت‌های جانبی رد دد ردمپشن 2 با دیگر بازی‌ها فرق دارند. احتمالاً تعریف مراحل فرعی side quest ویچر 3 را زیاد شنیده باشید، اما به جان خودم مأموریت‌های جانبی Stranger Missions رد دد ردمپشن 2 از آن‌ها هم بهتر هستند. بیش از 100 مأموریت جانبی در بازی وجود دارند.

قبول دارم برخی از این مراحل خیلی ساده و پیش پا افتاده هستند، و صرفاً برای این تعبیه شده‌اند که به واسطه آن‌ها پولی به دست آورید. اما مراحلی هم هستند که داستان فوق العاده و فراموش نشدنی را تعریف می‌کنند. مراحلی که گاهی اوقات شما را شگفت زده می‌کنند و متحیر می‌شوید که جهان بازی رد دد ردمپشن 2 چه قدر زنده و پویا است. مراحل جانبی Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  42 نکته و حقیقت از رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 

آرتور مورگان در غار و نزدیک کلبه متروکه جنگلی دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند

آیا تمام رمز و راز رد دد ردمپشن 2 را می‌دانيد؟

بازی‌های راکستار مملو از اسرار و رمز و راز هستند. نکات مخفی بازی‌های راکستار تا سال‌ها پس از عرضه بازی کشف نشده باقی می‌مانند. محال ممکن است که شما در تجربه نخست به تمام جزئیات و نکات مخفی بازی پی برده باشید، بنابراین دست به کار شوید و خودتان را در جهان چشم نواز و باورنکردنی رد دد ردمپشن 2 غرق کنید.

نوشتار مرتبط:  29 نکته و حقیقت از رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 

دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند تمام سلاح‌های رد دد ردمپشن 2 شمشیر کلت شاتگان

دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند – تمام سلاح‌های رد دد ردمپشن 2 را پیدا کرده‌اید؟

بیش از 50 سلاح مختلف در رد دد ردمپشن 2 وجود دارند. خداوکیلی شما تمام این سلاح‌ها را در تجربه نخست پیدا کرده‌اید؟ صبر و طمع لازمه دستیابی به همه سلاح‌های جذاب رد دد ردمپشن 2 هستند. هیچ اشکالی هم ندارد که برای پیدا کردن برخی از آن‌ها دست به دامن راهنمای اینترنتی بازی شوید.

نوشتار مرتبط:  بهترین چیت و کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 

آرتور مورگان در حال خواندن روزنامه چیت و کدهای تقلب Red Dead Redemption 2

چیت و کدهای تقلب رد دد ردمپشن 2 را امتحان کنید

گیمرهای قدیمی حتماً خاطرشان هست که سابقاً دفترچه‌های کد تقلب و رمز بازی‌ها چاپ می‌شد. استفاده از این کدها تجربه بازی را متنوع و جذاب می‌کند. پس از این‌که حسابی تمام مراحل بازی را تجربه کردید و دنبال یک کار تازه برای لذت بردن از رد دد ردمپشن 2 بودید، فهرست چیت و کد تقلب Red Dead Redemption 2 ساویس‌گیم را مطالعه کنید. ما بهترین رمزها و کدهای تقلب بازی را برای شما فهرست کرده‌ایم.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 

چالش‌های مختلف بازی Red Dead Redemption 2

دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند – چالش‌های مختلف بازی را تکمیل کنید

بازی رد دد ردمپشن 2 کلی فعالیت جانبی جذاب و سرگرم کننده دارد. شکار حیوانات، ماهیگیری، جمع‌آوری کارت، مینی گیم‌های متنوع و فعالیت به عنوان جایزه بگیر تنها بخشی از چالش‌های هیجان انگیز بازی را تشکیل می‌دهند. از طرفی بازی مانند جی تی ای وی کلی رویداد تصادفی نیز دارد. این رویدادها تحت عنوان Random Encounters در مناطق مختلف بازی رخ می‌دهند. مثلاً زدن جیب شما، دزدیدن اسبتان، حمله حیوانات وحشی، حمله غافلگیر کننده راهزنان و کلی موقعیت جالب دیگر که به احتمال زیاد همه آن‌ها را تجربه نکرده‌اید. خود من بعد از چند سال تجربه بازی هنوز هم برخی از این موقعیت‌ها برایم تازگی داشتند.

خب دوستان این هم از دلایلی که شما را به تجربه مجدد رد دد ردمپشن 2 ترغیب می‌کنند. حال نوبت شما است که دلایل دیگری را در بخش نظرات به این فهرست اضافه کنید، چرا باید بازی رد دد ردمپشن 2 Red Dead Redemption 2 را دوباره تجربه کنیم؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  شخصیت‌های احتمالی رد دد ردمپشن 3 Red Dead Redemption 3 

4.3 8 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها