بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2

بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2

کدهای تقلب (رمز/چیت) از دیرباز پای ثابت بازی‌های راکستار بوده‌اند. رد دد ردمپشن 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله قرار است به بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 بپردازیم. با ساویس‌گیم همراه شوید.

راکستار را همه به لطف ساخت بازی‌های جهان‌باز و شگفت‌انگیز می‌شناسند. آن‌ها استاد ترکیب جهان گسترده، داستان درگیر کننده، گیم پلی لذت‌بخش و گرافیک خیره کننده هستند. البته راکستار به چیزهای دیگری نیز مشهور است. مثلاً این‌که اجازه‌ی استفاده از کدهای تقلب، رمز یا همان چیت را در بازی‌های خود می‌دهد. البته این موضوع بیش‌تر در فرانچایز جی تی ای مشهود و محبوب بود. ولی رد دد ردمپشن نیز از آن بی بهره نیست.

برخی از این کدهای تقلب کاربردی هستند و برخی صرفاً عجیب و سرگرم کننده‌اند. شیوه‌ی فعال کردن رمزها نیز متفاوت است. مثلاً در جی تی ای ما رمزهای تلفن همراه را داریم و دکمه‌های ترکیبی ولی در رد دد ردمپشن شیوه‌ی کار فرق می‌کند. به هر حال استفاده از رمز و کدهای تقلب در بازی‌ها هنگامی که کار جدیدی برای انجام دادن ندارید و یا تجربه‌ی بازی در حال رنگ باختن است، بدون شک بر جذابیت کار خواهد افزود.

نوشتار مرتبط:  رد دد ردمپشن 2: حقایق و نکات| 42 نکته و حقیقت از Red Dead Redemption 2 

چیت رد دد ردمپشن 2 جان بی نهایت

چگونه کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 را فعال کنیم

بازی‌بازان قدیمی حتماً خاطرشان هستند که کدهای تقلب در گذشته به شیوه‌ی دکمه‌های ترکیبی فعال می‌شدند. یعنی شما می‌بایست یک سری دکمه را با ترتیب خاصی فشار دهید تا چیت فعال شود. ولی این موضوع در Red Dead Redemption 2 فرق می‌کند. سازندگان سیستمی که در بازی‌های PC و خط فرمان یا همان دیباگ ستینگ معروف رواج دارد را به کار برده‌اند. برای دسترسی به بخش کدهای تقلب ابتدا بازی را متوقف کنید، سپس به بخش تنظیمات بروید و در آنجا دکمه‌ی مثلث یا Y (بسته به پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنید) را فشار دهید. حال قابلیت وارد کردن رمز برای شما فعال شده است. توجه کنید که اگر کد تقلب را فعال کنید تروفی و اچیومنت از کار می‌افتند. تا زمانی که کد تقلب غیر فعال شود.

نوشتار مرتبط:  رد دد ردمپشن 2: حقایق و نکات| 29 نکته و حقیقت از Red Dead Redemption 2 

بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 بهترین اسب در رد دد ردمپشن 2

کد تقلب بهترین اسب در Red Dead Redemption 2

اسب در بازی رد دد ردمپشن 2 نقشی حیاتی را ایفا می‌کند. شما با این حیوان نجیب و دوست داشتنی بخش عمده‌ی بازی را گذران می‌کنید. برای او اسم انتخاب می‌کنید و دلبسته‌ی او می‌شوید. تنوع نژادهای مختلف اسب نیز در بازی فوق‌العاده است. هر نژاد ویژگی و توانایی‌های مخصوص به خود را دارد. برخی اسب‌ها سریع‌تر هستند، برخی استقامت بالاتری دارند و چیزهایی از این دست.

مشکل اینجاست که در ابتدای بازی اسب‌های ضعیفی در اختیار دارید. بعدها که قابلیت خرید اسب‌های برتر باز می‌شود نیز با قیمت بسیار بالای آن‌ها مواجه می‌شوید. از طرفی ممکن است در وسط راه اسب شما بمیرد و مجبور شوید فواصل طولانی را پیاده گز کنید. پس چاره چیست؟ شما می‌توانید در بخش وارد کردن کد تقلب این جمله را وارد کنید: You want more than you have با وارد کردن این کد بلافاصله بهترین اسب برای شما ظاهر می‌شود. این اسب سرعت، استقامت و نوار سلامتی بالایی دارد.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی Red Dead Redemption 2؛ به سوی بی نهایت و فراتر از آن 

رمز رد دد ردمپشن 2 تیر بی نهایت

رمز تیر بی نهایت در Red Dead Redemption 2

تیر و فشنگ در غرب وحشی از نان شب هم واجب‌تر است. منتهی در اوایل بازی که پول زیادی در اختیار ندارید تهیه‌ی مهمات ممکن است خیلی عذاب‌آور شود. برای این‌که خودتان را راحت کنید و خشاب‌ها را پر، کافی است کد Abundance is the dullest desire را وارد کنید. با وارد کردن این رمز بلافاصله تیر سلاح‌های شما بی نهایت می‌شوند. البته برای وارد کردن این کد تقلب یک پیش‌نیاز لازم است. شما باید روزنامه‌های Hanover 27 یا Saint Denis 43 را داشته باشید. این روزنامه‌ها از مرحله‌ی دوم (یعنی Chapter 2) به بعد به راحتی قابل تهیه هستند.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2 به علاوه‌ی آموزش 

بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 رد دد ردمپشن 2

پرداخت جریمه و باز کردن همه‌ی مناطق Red Dead Redemption 2

بعضی وقت‌ها هنگام تجربه‌ی بازی‌های جی تی ای یا رد دد ردمپشن 2 حوصله‌ی هیچ کاری را ندارید و تصمیم می‌گیرید یک آشوب به پا کنید. شروع می‌کنید به تیراندازی، سرقت بانک و کارهای مشابه. این کارها لذت خوبی را نصیبتان می‌کنند ولی با عواقب بعدی چه می‌کنید؟ پاک کردن جریمه (بانتی) کار راحتی نیست و باید کلی پول هزینه کنید. پس چاره چیست؟ کافی است کد تقلب You want everyone to go away را وارد کنید. همه‌ی جریمه‌های شما در بازی صفر می‌شوند. همچنین با وارد کردن این رمز در Red Dead Redemption 2 شهرهای قرمز و آن‌هایی که ورود شما را ممنوع اعلام کرده‌اند نیز بازگشایی می‌شوند. انگار نه انگار که تا چند دقیقه‌ی پیش آن شهر را به خاک و خون کشیده‌اید.

فرقی نمی‌کند چه سبک بازی را دوست دارید. استفاده از کد تقلب و رمز می‌تواند تجربه‌ی شما را مفرح‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. در نتیجه از امتحان کردن کدهای تقلب و رمزهای Red Dead Redemption 2 غافل نشوید.

نظر شما در خصوص بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 چیست؟ شما کدهای جالب دیگری را بلدید؟ دوست دارید کدهای تقلب کدام بازی را در مقالات آینده خدمتتان ارائه دهیم؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها