6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند

6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند

اگر بر فرض محال هنوز خبردار نشده‌اید، مایکروسافت قرار است اکتیویژن بلیزارد را به مبلغ 68.7 میلیارد دلار خریداری کند. نهایی شدن این خرید (در صورت تأیید مراجع قانونی) یک سالی زمان خواهد برد ولی ما از هم‌اکنون شروع به رویاپردازی کرده‌ایم. در ادامه به 6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند خواهیم پرداخت.

نوشتار مرتبط:  نقد کوتاه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy 

Crash Bandicoot/Spyro/Banjo Kazooie crossover

Crash Bandicoot/Spyro/Banjo Kazooie crossover

یک بازی ترکیبی عجیب و غریب و همه چیز تمام! مایکروسافت با خرید اکتیویژن بلیزارد 3 نام بزرگ سکوبازی را زیر یک سقف جمع خواهد کرد. تصور کنید آن‌ها یک بازی ترکیبی از این عناوین کلاسیک بسازند. بدون شک طرفداران بازی‌های سکوبازی و ماجراجویی کیفور خواهند شد. ساخت این بازی رویایی می‌تواند نامه‌ی عاشقانه‌ی مایکروسافت به طرفداران این سبک باشد.

نوشتار مرتبط:  15 سانسور عجیب در تاریخ هنرصنعت بازی‌های ویدئویی 

6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند World of Warcraft روی Xbox

World of Warcraft روی Xbox

همه‌ی شما نام Final Fantasy 14 به گوشتان خورده، یک MMORPG فوق‌العاده پرطرفدار که سال‌هاست روی پلی استیشن و PC یکه‌تازی می‌کند. حال که وارکرافت به تصاحب مایکروسافت درآمده چرا طرفداران ایکس باکس از داشتن یک MMORPG با کیفیت محروم بمانند؟ پشتیبانی از دسته خیلی وقت است که به وارکرافت اضافه شده، بنابراین اجرایی کردن این ایده خیلی دور از انتظار نخواهد بود.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Deathloop 

6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند ساخت نسخه‌ی جدید Singularity توسط Arkane

ساخت نسخه‌ی جدید Singularity توسط Arkane

کسی Singularity را خاطرش هست؟ یک شوتر اول شخص منحصر به فرد که سال 2010 توسط اکتیویژن بلیزارد برای PS3 و Xbox 360 عرضه شد. و مکانیک دستکاری زمان آن یک عنصر متمایز بود. می‌دانيد کدام استودیو مناسب ساخت دنباله برای Singularity است؟ احسنت، Arkane. این استودیو که سابقه‌ی کار روی Dishonoured و Deathloop را در کارنامه دارند خوراک ساخت دنباله برای این بازی شگفت‌انگیز می‌باشند.

نوشتار مرتبط:  تمام فرانچایزهای اکتیویژن بلیزارد که به تصاحب مایکروسافت درآمده‌اند 

ساخت وارکرافت 4 توسط World’s Edge

ساخت وارکرافت 4 توسط World’s Edge

ببینید، بیایید رو راست باشیم طرفداران وارکرافت چند سالی می‌شود که در شرایط بدی قرار دارند و تجربه‌ی RTS مدنظر از زمان وارکرافت 3 را دریافت نمی‌کنند.

اگر با World’s Edge آشنایی ندارید شایان ذکر است که این استودیو Age of Empire را برای مایکروسافت توسعه می‌دهد. و حسابی در این کار ماهر هستند. حال که شرایط داخلی بلیزارد کمی نامساعد است چه بهتر که تیم حرفه‌ای World’s Edge نسخه‌ی جدید وارکرافت را بسازند.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled 

6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند Playground Games X Crash Team Racing

Playground Games X Crash Team Racing

باز هم یک ایده‌ی ترکیبی و ناب دیگر. پلی گراند گیمز که نیازی به معرفی ندارد. آن‌ها چند سالی می‌شود که با فورزا هورایزون یکه‌تاز عناوین آرکید هستند و بی رقیب ادامه می‌دهند. درست است که کمی سرشان شلوغ است ولی فرض کنید پس از اتمام پشتیبانی از فورزا هورایزون 5 وظيفه‌ی ساخت یک بازی کارتینگ جذاب به آن‌ها محول شود. شاید نتوانند در همان تلاش اول کیفیت مشابه ماریو کارت را ارائه دهند، ولی باور کنید مثل همیشه یک شاهکار تحویل خواهند داد.

نوشتار مرتبط:  10 طراح بازی برتر تاریخ؛ معرفی بازی‌سازان سرشناس هنر-صنعت دنیای بازی 

Tim Schafer تیم شیفر

Tim Schafer’s Spyro the Dragon

اگر با آثار استاد تیم شیفر از جمله Psychonauts, Brutal Legend, Grim Fandango, Day of the Tentacle و کلی بازی شاهکار دیگر آشنایی داشته باشید، اذعان خواهید کرد که ایشان و استودیوی Double Fine استاد ساخت بازی‌های بامزه، سرگرم‌کننده و خلاقانه می‌باشند.

از بین آی‌پی‌هایی که به زودی به تصاحب مایکروسافت در خواهند آمد، Spyro از همه بیش‌تر به روحیات استاد تیم شیفر و Double Fine نزدیک است. این آی‌پی هم جهان رنگارنگ و شادی دارد و هم شخصیت‌های بامزه و گاهاً خنده‌داری را میزبانی می‌کند. حال تصور کنید همچین جهانی به دست استاد خلاقی چون تیم شیفر بیفتد، نتیجه‌ی کار بدون شک لذت‌بخش خواهد بود.

6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند Tim Schafer’s Spyro the Dragon

خب دوستان این رویاپردازی ما بود، حال نوبت شماست. فهرست 6 بازی رویایی که دوست داریم اکتیویژن بلیزارد به کمک مایکروسافت بسازند را چگونه دیدید؟ چه ایده‌ی دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها