هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید

هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید

یکی از بهترین بازی‌های تاریخ به‌زودی دنباله‌ای دریافت خواهد کرد. در این مقاله ما درباره‌ی داستان، فضاسازی، شخصیت‌ها و هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید، صحبت خواهیم کرد.

نینتندو به ندرت دنباله‌ی مستقیم برای فرانچایز افسانه‌ی زلدا عرضه می‌کند. اما در E3 2019 شاهد معرفی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بودیم. البته نام اصلی این دنباله‌ی مستقیم هنوز مشخص نشده است اما همگان به همین نام آن را می‌شناسند. و این بازی مورد انتظارترین بازی نینتندو می‌باشد.

با وجود انتظار و هیجان فراوان پیرامون The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 اطلاعات در خصوص آن بسیار نادر است. و پس از تریلر گیم پلی بازی در E3 2021 بود که اندک اطلاعاتی در خصوص این بازی به شدت مورد انتظار به دست آمد.

نوشتار مرتبط:  مقایسه‌ی گرافیکی بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD 

هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید

تاریخ عرضه‌

در E3 2021 تهیه‌کننده‌ی سری جناب Eiji Aonuma مشخص کردند که 2022 بازه‌ی زمانی عرضه‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 می‌باشد. البته این تاریخ عرضه‌ حتمی نیست و احتمال تأخیر خوردن آن وجود دارد. پلتفرم‌ مقصد بازی نیز نینتندو سوئیچ می‌باشد.

نوشتار مرتبط:  30 بازی جهان‌باز برتر که باید تجربه کنید 

تحلیل تریلرهای The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2

نخستین تریلر بازی در E3 2019 عرضه شد و ما شاهد لینک و زلدا بودیم که وارد یک غار اسرارآمیز می‌شوند. در ادامه‌ی راه آن‌ها به نظر منبع تاریکی را پیدا می‌کنند که به جنازه‌ی مردی با شکل و شمایل مردم Gerudo منتهی شود. آن مرد ظاهراً Ganondorf است.

سینه‌ی این جنازه را دستی نورانی چنگ زده است و در ادامه ما شاهد چندین نمای در هم و نا منظم هستیم. در این نماها لینک دست نورانی را جدا می‌کند، زمین اطراف لینک و زلدا شروع به لرزیدن می‌کند و این دست زلدا را از سقوط نجات می‌دهد. سپس جنازه‌ی مرموز زنده می‌شود و قصر Hyrule شروع به بالا رفتن می‌کند.

تریلر E3 2021 اطلاعات بیش‌تری به ما می‌دهد. ما شاهد گیم پلی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بودیم و مشخص شد که بخشی از گیم پلی در هوا و فضای بالای قصر Hyrule جریان دارد. تریلر را مشاهده کنید تا به مکانیک‌های جذاب گیم پلی واقف شوید و رویاپردازی کنید.

نوشتار مرتبط:  15 سال گذشت و هم‌چنان چشمانم شیدای Okami هستند 

چرا نینتندو تصمیم به ساخت دنباله برای Breath of the Wild گرفت؟

به نقل از جناب Aonuma ساخت دنباله برای بازی به این دلیل بود که سازندگان ایده‌های زیادی برای ساخت DLC داشتند. ایشان در E3 2019 گفتند:

وقتی ما چندین DLC برای Breath of the Wild عرضه کردیم، به این نتیجه رسیدیم که این روش بهترین راه برای اضافه کردن عناصر جدید در دنیای بازی‌ است. اما DLCها خیلی محدود هستند و در نهایت شما اطلاعات جدید را به دیتای اصلی بازی اضافه می‌کنید. وقتی ایده‌های ما افزایش یافت تصمیم گرفتیم که بازی جدید بسازیم.

نوشتار مرتبط:  Nintendo Switch Lite جلوی پیشرفت نینتندو را گرفته است 

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2

چرا اسم اصلی بازی هنوز مشخص نشده است؟

یکی از موارد مهم و مرموز درباره‌ی دنباله‌ی Breath of the Wild نام اصلی آن است که هنوز مشخص نشده است. به نقل از Bill Trinen از نینتندو مشخص نشدن نام بازی به این خاطر است که اطلاعات مهم داستانی مخفی نگه داشته شود.

نوشتار مرتبط:  بهترین شخصیت‌های زن در بازی‌های ویدیویی 

هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید

آیا Ganondorf قابل بازی خواهد بود؟

یک تئوری جذاب از طرفداران ادعا می‌کند که Ganondorf در The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 قابل بازی خواهد بود. طبق این تئوری لینک زمخت با دست فاسد شده در حقیقت همان Ganondorf است. در این بازی او هنوز شکل انسانی خود را دارد و قرار است چرخه‌ی ابدی فرانچایز زلدا شکسته شود.

نظر شما در خصوص این دنباله‌ی مورد انتظار چیست؟با توجه به اطلاعات مندرج در مقاله‌ی هر آنچه که باید درباره‌ی The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild 2 بدانید، برای تجربه‌ی بازی مشتاق هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها