بازی‌های Breath of the Wild 2 ،Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 کی عرضه می‌شوند؟

بازی‌های Breath of the Wild 2, Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 کی عرضه می‌شوند؟

نینتندو، این غول ژاپنی دوست داشتنی که بازارهای فروش را به تسخیر خود در آورده است. اما هنوز که هنوز است عناوین مورد انتظار نینتندو از جمله Breath of the Wild 2, Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 تاریخ عرضه‌ ندارند.

نینتندو در گزارش سالیانه‌ی خود این مهم را اعلام کرد و خبر سودآوری وحشتناک خود در سال گذشته را علنی کرد. 640.6 میلیارد ین. نکته‌ی مهم این گزارش اینجا بود که نینتندو هیچ بازه‌ی زمانی را برای عرضه‌ی عناوین Breath of the Wild 2, Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 مشخص نکرده است.

این اطلاعات را می‌توانید خودتان از وبسایت نینتندو بررسی کنید. صفحه‌ی آخر این گزارش به همه‌ی درآمدهای بازی‌های عرضه شده و برنامه‌ریزی‌های بازی‌های معرفی شده پرداخته است.

اکثر بازی‌های نینتندو دارای تاریخ عرضه‌ی دقیق هستند. مانند The Legend of Zelda Skyward Sword HD که قرار است در تاریخ 25 تیرماه راهی قفسه‌ها شود. بازی‌های دیگر هم که تاریخ عرضه‌ ندارند، حداقل بازه‌ی عرضه‌ دارند، مانند Pokemon Legends: Arceus که قرار است در ابتدای سال 2022 راهی بازار شود. اما Bayonetta 3, Breath of the Wild 2 و Metroid Prime 4 فقط کنار نامشان “در آینده رونمایی خواهد شد” ذکر شده است.

این عبارت دو معنا بیش‌تر نمی‌تواند داشته باشد. یک این‌که نینتندو هنوز تاریخ عرضه‌ی آن‌ها را مشخص نکرده است و دو این‌که این عناوین مدت‌ها با عرضه شدن فاصله دارند. به عنوان مثال اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 در بهترین حالت. اگر مورد دوم صحیح باشد بنابراین رفتار نينتندو کاملاً حرفه‌ای است. و اساساً مشخص کردن تاریخ عرضه‌ی بازی‌هایی که ماه‌ها و شاید سال‌ها با عرضه فاصله دارند، کار درستی نیست. مخصوصاً با وجود شرایط فعلی جهانی.

اما از طرفی این موضوع که هر سه‌ی این عناوین با عرضه شدن فاصله‌ی زیادی دارند، کمی دور از ذهن است. مخصوصاً با توجه به گزارش افشا شده‌ی مایکروسافت در جریان دعوای حقوقی اپیک و اپل. مدیران ایکس باکس باور داشتند که نینتندو Bayonetta 3, Breath of the Wild 2 و Metroid Prime 4 را در سال 2020 عرضه می‌کند. البته که این به آن معنا هم می‌تواند باشد که نینتندو از تاریخ عرضه‌ی این بازی‌ها خبر دارد ولی علاقه‌ای به عمومی کردن این موضوع ندارد.

بازی‌های Breath of the Wild 2, Metroid Prime 4 و Bayonetta 3 کی عرضه می‌شوند؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینتندو کی از برگ‌های برنده‌ی خود رونمایی به عمل خواهد آورد. البته نیازی نیست که خیلی منتظر بمانیم. چرا که E3 2021 در یک قدمی ما قرار گرفته است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ در E3 2021 شاهد نمایش جدید این بازی‌ها خواهیم بود؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها