فروش 5 میلیون نسخه‌ای Sea of Thieves در استیم

فروش 5 میلیون نسخه‌ای Sea of Thieves در استیم

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Sea of Thieves پس از شروع ضعیف و نسبتاََ نا امید کننده، رفته رفته پیشرفت قابل توجهی کرد. و حال که چندی پیش شاهد گذر بازی‌بازان آن از مرز 25 میلیون نفر بودیم، فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی در استیم خبرساز شد.

بازی آنلاین Sea of Thieves در ابتدا مشکلات زیادی داشت. ولی سازندگان به مرور ضمن رفع نواقص، بازی را بهینه‌سازی کردند. و محتوای زیادی برای آن عرضه کردند.

Sea of Thieves

تلاش و پشتیبانی سازندگان بازی Sea of Thieves جواب داد و حال در عرض 18 ماه فروش بازی روی استیم 5 میلیون نسخه‌ای شد. همچنین شایان ذکر است که این بازی همیشه جزو عناوین پرطرفدار استیم بوده و در بین عناوین با بیش‌ترین بازی‌باز هم‌زمان قرار داشته است.

بازی Sea of Thieves روی سرویس اشتراکی گیم پس نیز قرار دارد. اکنون که مشکلات بازی برطرف گشته و محتوای زیادی برای آن در دسترس است، بهترین زمان برای تجربه‌ی Sea of Thieves می‌باشد. البته با توجه به آنلاین محور بودن بازی، بهتر است آن را با دوستان تجربه کنید.

فروش 5 میلیون نسخه‌ای Sea of Thieves در استیم

شما علاقه‌مند به تجربه‌ی عناوین آنلاین محور هستید؟ بازی Sea of Thieves را تجربه کرده‌اید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها