علت کاهش سرعت اینترنت در روزهای اخیر چیست؟

علت کاهش سرعت اینترنت در روزهای اخیر چیست؟

به گزارش ساویس‌گیم، طی هفته‌های اخیر سرعت اینترنت به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است و این موضوع انتقاداتی را به همراه داشته. حال آقای حمید فتاحی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این خصوص توضیحاتی ارائه کرده است.

علت کندی و اختلال اینترنت از نظر حمید فتاحی مربوط به پهنای باند شبکه و ترافیک بین‌الملل نیست. ایشان مشکل را در لایه‌ی میانی می‌دانند.

نکته‌ای که وجود دارد توقف ارتقاء شبکه و پیشرفت زیرساخت‌ها در طول یک سال گذشته است. موضوع مهمی که مغفول مانده است و مشخص نیست علت اصلی آن چیست. از آن سو مدیران و مسئولان مربوطه صرفاً به پاک کردن صورت مسأله می‌پردازند و این کندی‌ها در شبکه‌ی اینترنت را به آغاز سال تحصیلی و آموزش مجازی ربط می‌دهند.

حمید فتاحی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت

چیزی که مشخص است منعی برای ارتقاء زیرساخت‌های شبکه در کشور وجود ندارد ولی بی‌توجهی به این موضوع ظرف چند سال گذشته مشکل آفرین شده است و شبکه‌ی ارتباطی اینترنت ثابت با یک عقب ماندگی مواجه شده.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در آخر اشاره کرد که با افزایش پهنای باند بین‌الملل در شرکت ارتباطات زیرساخت و افزایش ظرفیت لینک‌های داخلی به ویژه در لایه مخابرات در اپراتورها، در حال حاضر کیفیت شبکه اینترنت در حالت نرمال قرار دارد.

علت کاهش سرعت اینترنت در روزهای اخیر چیست؟

کیفیت و سرعت اینترنت شما در چه وضعیتی قرار دارد؟ شما از اینترنت ثابت استفاده می‌کنید یا همراه؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها