تماشا کنید: 1000 روز با Sea of Thieves

Sea of Thieves

به گزارش ساویس‌گیم،  Sea of Thieves از استودیوی Rare ماجراجویی جالبی را پشت سر گذاشته  است. با وجود مشکلات هنگام عرضه، این محصول ترمیم شد و به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت کرد. 1000 روز از اولین معرفی Sea of Thieves در مارس 2018 می‌گذرد. و برای بزرگداشت این مهم، سازندگان ویدئوی جدیدی را منتشر کرده‌اند. که با مرور هر یک از نقاط عطف مختلف بازی همراه است.

این بازی در ابتدا برای Xbox One و Windows Store در دسترس بود. سرانجام Sea of ​​Thieves به Steam آمد و در آنجا استقبال شدیدی از آن شد. از جولای سال 2020، تعداد بازیکنان این بازی از 15 میلیون بازیکن عبور کرده است. و همچنین با چندین پیشرفت و ارتقاء گرافیکی به Xbox Series X/S آمده است. حتی با وجود بسیاری از بروزرسانی‌های مختلف، Sea of ​​Thieves با حرکت به سمت سیستم بتل‌پس به نام Plunder Pass شاید بزرگ‌ترین تغییر خود را شاهد باشد.

همراه با 100 سطح برای باز کردن، جوایز مختلف، آزمایشات مختلفی نیز برای بازیکنان وجود دارد. یک Plunder Pass جدید هر سه ماه در کنار رویدادهای زنده ماهانه در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر را می‌توان در اینجا یافت.

دانلود با کیفیتSD  |دانلود با کیفیتHD|  دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب همراهان نظر شما چیست؟ Sea of Thieves مورد توجه شماست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها