بازی‌بازان متحد شوید؛ فمینیست‌ها و SJWها هنرصنعت را به لجن کشیده‌اند

بازی‌بازان متحد شوید؛ فمینیست‌ها و SJWها هنرصنعت را به لجن کشیده‌اند

هنرصنعت بازی‌های ویدئویی چند سالی می‌شود که میزبان افراد عقده‌ای با افکاری مریض شده است. البته ناخالصی در همه‌ی عرصه‌ها وجود دارد. ولی میزان و شدت آن در چند سال گذشته به حد اعلای خود رسیده است.

با جهالت فمینیست‌ها که آشنا هستید؟ پیش از این سایر هنرها را به منجلاب کشانده‌اند. حال بیائید شما را با SJWها آشنا کنم. SJW مخفف فعالان عدالت اجتماعی است! اسم پرطمطراقی است نه؟ کاش واقعاً فعال عدالت اجتماعی بودند، ولی افسوس که این انجمن خبیث در جهت رذائل اجتماعی و اخلاقی فعالیت می‌کنند.

بازی‌بازان متحد شوید؛ فمینیست‌ها و SJWها هنرصنعت را به لجن کشیده‌اند uncharted 4 sjw

بیائید با هم نیم نگاهی به لجن پراکنی آن‌ها بیاندازیم:

  • اعتراض به این‌که Assassin’s Creed Unity شخصیت اصلی زن ندارد
  • اعتراض به طراحی شخصیت‌های زن در بازی فانتزی Dragon’s Crown
  • مجبور کردن NIS و دیگر شرکت‌های بازی‌سازی ژاپنی به سانسور نسخه‌ی غربی بازی‌ها! چرا که منحرفان SJW و فمینیستم شخصیت‌های زن خیالی ژاپنی را تاب نمی‌آورند
  • زن‌ستیز خواندن بازی پرافتخار GTA V!
  • پیشنهاد روز بدون بازی خشن، چرا که یک قاتل سریالی به این‌گونه بازی‌ها علاقمند بود! (با این منطق چطور است یک روز را هم اصلاً آب نخوریم!)
  • فمینیست‌ احمقی که به شخصیت‌های زن بازی‌های ویدئویی اعتراض می‌کند و جالب اینجاست که از افراد احمق‌تر از خودش طلب کمک مالی می‌کند که بازی‌های جدید را تهیه کند و در شبکه‌های اجتماعی لجن‌پراکنی کند
  • بچه‌های ناقص العقلی که در فکر ایجاد کمپین “نه به بازی‌های خشن” بودند
  • خبرنگار کودن کوتاکو که اعتراض می‌کرد چرا کنفرانس سونی سخنران زن نداشت!
  • تغییر طراحی شخصیت‌های زن مورتال کامبت 11 از ترس فمینیست‌ها و SJWها
  • اعتراض به بازی‌های شرکت CD Projekt RED به دلیل طراحی شخصیت‌های زن جذاب
  • اعتراض به فرانچایز یاکوزا و مجموعه‌ی Judgment و زن‌ستیز خواندن آن‌ها!

بازی‌بازان متحد شوید؛ فمینیست‌ها و SJWها هنرصنعت را به لجن کشیده‌اند the last of us part 2 sjw

این‌ها فقط مشتی بود نمونه‌ی خروار. هنرصنعت بازی‌های ویدئویی باید پیشرفت کند. پیشرفت که فقط به سخت‌افزار و گیم پلی و کیفیت بصری خلاصه نمی‌شود. پیشرفت یعنی این‌که دیدگاه‌های افراد اینچنینی به همه تحمیل نشود. پیشرفت یعنی این‌که بازی‌سازان عقده‌ای و رسانه‌های منسوب به آن‌ها از این هنرصنعت رخت بر بندند. پیشرفت یعنی این‌که شاهد The Last of Us Part 2، Life is Strange، Wolfenstein II: The New Colossus و زباله‌های این مدلی نباشیم. عناوین پستی که به اسم ساختارشکنی افکار مریض خود را تحمیل کنند و انحرافات اخلاقی را تبلیغ کنند.

بازی‌بازان متحد شوید؛ فمینیست‌ها و SJWها هنرصنعت را به لجن کشیده‌اند

نظر شما چیست دوستان؟ این لجن پراکنی تا کی ادامه خواهد داشت؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.8 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها