رسانه‌های زرد بازیگر نقش Ghost در Call of Duty را نابود کردند!

رسانه‌های زرد بازیگر نقش Ghost در Call of Duty را نابود کردند!

به گزارش ساویس‌گیم، بازیگر نقش Ghost در Call of Duty در عرض چند روز به خاک سیاه نشست! آن هم برای هیچ و پوچ.

جناب Jeff Leach که در طول چند سال گذشته روی به استریم آورده بود، یک شبه مورد هجمه‌ی عده‌ای استریمر دختر قرار گرفت که قصد حذف و بی کار کردن او را داشتند. این دسته افراد اقدام به تهیه و تولید کلیپ کردند که گوشه‌ای از مکالمات گلچین شده‌ی این استریمر را در طول سال‌ها شامل می‌شد. این کلیپ دقیقاََ با این هدف تولید شده بود که بازیگر نقش Ghost را تخریب کنند و به نوعی او را حذف شخصیتی کنند.

محتوای این کلیپ‌ها چه بود؟ همان حرف‌های معمول و کری خواندن معمول استریمرها هنگام انجام مسابقه که البته الفاظ رکیکی در آن‌ها به کار رفته بود. اما هر کسی که یک استریم به عمر خود دیده باشد کاملاََ با فضای صحبت‌های و کل کل کردن‌های بازی‌بازان آشناست و این موارد اصلاََ چیزی محسوب نمی‌شوند که منجر به بی کاری و تحریم یک شخص شوند. اتفاقی که متأسفانه در خصوص بازیگر نقش Ghost افتاد.

اما متأسفانه دار و دسته‌ی ZombieUnicorn موفق شدند. چرا که پس از پخش شدن این کلیپ اکتیویژن بازیگر نقش Ghost را از کار بی کار کرد و حامیان مالی این شخص هم از ترس این‌که مورد هجمه‌ی جامعه‌ی سمی SJW قرار بگیرند با وی قطع همکاری کردند.

در پایان مایل هستیم نظر شما را در این خصوص بدانیم دوستان، آیا این‌گونه رفتارها که منجر به حذف کامل و ناجوانمردانه‌ی یک شخص می‌شوند درست است؟ این رفتارهای یک طرفه عادلانه است؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها