شریرانی که دوست داریم در Marvel’s Wolverine حضور داشته باشند

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

پس از ماه‌ها انتظار پلی استیشن بالأخره یک نمایش در خور ارائه داد. تریلرها و رونمایی‌های زیادی در این نمایش وجود داشت. برخی مربوط به عناوین کاملاََ جدید بودند و برخی عناوینی که پیش از این معرفی شده بودند.

قطعاً همه‌ی بازی‌بازان با هر سلیقه‌ای عنوان مورد علاقه‌ی خود را در این نمایش داشتند ولی غيرمنتظره‌ترین رونمایی بدون شک Marvel’s Wolverine از اینسومنیاک گیمز بود. طرفداران می‌دانستند که این استودیوی همه فن حریف به سختی مشغول توسعه‌ی Spider-Man جدید است اما این‌که هم‌زمان روی 2 پروژه‌ی مارول کار کند یک شگفتانه‌ی عظیم بود.

با توجه به سابقه‌ی اینسومنیاک گیمز در ساخت عناوین ابرقهرمانی و همچنین دیگر آثار شاهکار، تقریباً همه مطمئن هستند که Marvel’s Wolverine در دست خوب کسانی افتاده است. اطلاعات کمی در حال حاضر از بازی داریم، ولی بدون شک این جهش یافته‌ی وحشی قرار است با چندین شرير برگفته از کتاب‌های مصور مبارزه کند. Wolverine در طول سال‌ها دشمنان زیادی را برای خود ترتیب داده است. بنابراین اینسومنیاک گیمز از این نظر دست بسته نیست. اما ما در ادامه به شاخص‌ترین شریرها اشاره خواهیم کرد.

نوشتار مرتبط: خانم Brie Larson برای نقش جدید خود در دنیای سینمایی مارول حسابی به تکاپو افتاده است

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

Sabertooth

در حقیقت Sabertooth نسخه‌ی منفی Wolverine به حساب می‌آید. او به نوعی دشمن خونی ابرقهرمان کانادایی به شمار می‌رود. Sabertooth یک شرير سادیسمی است که بارها قصد جان Wolverine را داشته.

این ضد قهرمان هم زیرک است و هم بسیار قوی که این خصوصیت او را به تهدیدی همه جانبه بدل می‌کند. Sabertooth ارتباط نزدیکی با تاریخچه‌ی Wolverine دارد و تا کنون در آثار اقتباسی زیادی حضور داشته است، از جمله X-Men Origins: Wolverine.

بسته به این‌که اینسومنیاک گیمز قصد دارد چه میزان قصه‌ی تاریکی را ارائه دهد، Sabertooth می‌تواند یکی از ضد قهرمان‌های اصلی بازی باشد، اگر نگوئیم اصلی.

 

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

Omega Red

صحبت از شریران خونخوار و بی رحم شد، Omega Red بدون شک یکی از بدترین آن‌هاست. نخست او یک جهش یافته‌ی روسی ساده به نام Arkady Rossovich بود اما درگیر پروژه‌ی ابرسرباز شد. و در نهایت تبدیل شد به این موجود عجیب الخلقه‌ای که می‌بینید.

“اومگا رد” 2 شاخک ویژه دارد که از جنس چنگک‌های Wolverine است. او مبارزی توانا و قدرتمند است که چندین بار با Wolverine دست به یقه شده است. شاخک‌های بلند او توانایی دفاع و حمله‌ی ویژه‌ای به او می‌دهد و برد بالایی هم دارند.

نوشتار مرتبط: سامورائی طوفان به پا کرد؛ تحلیل PlayStation Showcase 2021

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

Juggernaut

شاید Wolverine توانایی بالایی داشته باشد و به راحتی انواع شریرها را شکست دهد، ولی Juggernaut یک استثناء به شمار می‌رود. تنها اندازه‌ی غیر طبیعی او کافی است که روح را از کالبد حریفان جدا کند. Juggernaut قبلاً در کارتون و بازی‌های ویدئویی حضور داشته است و همچنین فیلم دد پول 2. او هم قدرت بالایی دارد و هم سرعت بالا.

همانند Omega Red حضور Juggernaut می‌تواند تنوع خوبی به Marvel’s Wolverine دهد. بازی‌بازان برای مبارزه با این دشمنان می‌بایست استراتژی متفاوتی را در پیش گیرند. حمله‌ی مستقیم به این غول‌های بی شاخ و دم کارساز نیست.

 

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

Wendigo

برگرفته از افسانه‌های کهن که تبدیل شدن یک انسان به هیولا را بازگو می‌کردند. Wendigo در نخستین کتاب مصور مجموعه با Wolverine مبارزه کرده است. با توجه به خوی حیوانی و عملکرد بر اساس غریزه‌ی شکار Wendigo می‌تواند اثر اینسومنیاک گیمز را با عناصر وحشت آمیخته کند.

از آن‌جایی که Wendigo در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند، سازندگان می‌توانند داستان را به مناطق برفی کانادا بکشانند. Wendigo می‌تواند بازی‌باز را در طول بازی تعقیب کند و به مانند نمسیس در Resident Evil 3 به کابوسی ابدی بدل شود.

نوشتار مرتبط: Chris Evans معرفی 5 فیلم برتر – کریس ایوانز

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

Lady Deathstrike

همه می‌دانند که Wolverine به دلیل قدرت ترمیمی که دارد تقریباً نامیراست. اما یک دشمن وجود دارد که می‌تواند تا بی نهایت با او مبارزه کند. Lady Deathstrike توانایی‌های مشابهی دارد گویی که نسخه‌ی مؤنث Wolverine است.

تماشای مبارزه‌ی 2 نامیرا بدون شک جذاب است. البته به شرطی که اینسومنیاک گیمز رده‌بندی بازی را بزرگسال اعلام کند و شاهد یک اکشن تمام عیار باشیم.

بانو Deathstrike با حضور در بازی‌های ویدئویی بیگانه نیست. حضور وی در Marvel’s Wolverine می‌تواند هیجان کار را بالا ببرد.

 

شریرانی که دوست داریم در Marvel's Wolverine حضور داشته باشند

William Stryker

نیازی نیست همه‌ی هماوردهای جهش یافته‌ی وحشی ما دارای قدرت‌های فرابشری باشند. همین‌که تا ریشه فاسد باشند کفایت می‌کند که خون Wolverine را به جوش آورند. ویلیام شخصی است که حافظه‌ی Wolverine را پاک و چنگ‌های معروف را در استخوان او جایگذاری می‌کند. او باعث و بانی درد و رنج فراوانی برای ابرقهرمان مارول است.

احتمالاً William Stryker را در فیلم یا کتاب‌های مصور Wolverine دیده باشید. او یک شخص ستمگر و بی‌رحم است که از جهش‌یافته‌ها تنفر دارد. اگر اینسومنیاک گیمز قصد دارد داستان Marvel’s Wolverine را به تاریخچه‌ی این شخصیت اختصاص دهد، به کار گیری William Stryker می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

بازی Marvel’s Wolverine در حال توسعه برای PS5 می‌باشد

حضور کدام شرير را مناسب می‌دانید دوستان؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها