نسخه‌ی جهانی بازی NieR Re[in]carnation عرضه شد

NieR Reincarnation

به گزارش ساویس‌گیم، پس از موفقیت شگفت‌انگیز بازی NieR Re[in]carnation در ژاپن، بالأخره شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی بازی هستیم. این بازی هم‌اکنون برای ios و اندروید در دسترس است.

برخلافِ بازی‌های NieR: Automata و NieR Replicant این بازی موبایلی مبارزات نوبتی را ارائه می‌دهد. در طول بازی قادر خواهید بود شخصیت‌های جدید را به تیم خود اضافه کنید.

NieR

نکته‌ی مهم درباره‌ی NieR Re[in]carnation این است که ساختار آن مشابه Genshin Impact می‌باشد که به اصطلاح به این بازی‌ها gacha گفته می‌شود. این عناوین در ظاهر رایگان هستند و محتوای خوبی هم دارند ولی پس از اندکی پیش‌روی ناچار به تکرار مراحل خسته‌کننده و یا هزینه کردن هستید.

داستان NieR Re[in]carnation درباره‌ی دختری است که در جهان Cage سرگردان است. این دختر با ماجراهای عجیب و غریبی مواجه می‌شود و پیدا شدن سر و کله‌ی Dark Monster اوضاع را پيچيده می‌کند.

نسخه‌ی جهانی بازی NieR Re[in]carnation عرضه شد

بازی NieR Re[in]carnation بالای 10 میلیون دانلود را تنها در ژاپن به ثبت رسانده است. حال که نسخه‌ی جهانی بازی عرضه شده است، باید دید اقبال به این بازی چگونه خواهد بود.

شما طرفدار بازی‌های gacha هستید؟ عناوینی که ساختار Genshin Impact را ارائه می‌دهند ارزش تجربه کردن را دارند یا خیر؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها