خالق مجموعه‌ی NieR استاد یوکو تارو روی دو عنوان جدید کار می‌کند

NieR

به گزارش ساویس‌گیم، استاد یوکو تارو کارگردان خلاقی که فرانچایزهای Drakengard و NieR را در کارنامه دارد، به همراه تهیه‌کننده‌ی اسکوئرانیکس یوسوکه ساتو روی دو عنوان جدید در حال کار است.

آقای یوکو تارو در مصاحبه‌ی اخیر خود به کار کردن بر روی ابن عناوین جدید اشاره کرده است. شایان ذکر است که یکی از این عناوین وضعیت آشفته‌ای دارد به گونه‌ای که یوسوکه ساتو از کار کردن بر روی آن احساس پشیمانی می‌کند. این پروژه از سال گذشته مطرح شده است و از آن زمان تا کنون پیشرفت چندانی نداشته است. در حقیقت حتی سبک بازی نیز هنوز مشخص نشده است.

عنوان دیگری که در دست ساخت است، عنوانی است که این دو کارکشته سال‌ها آرزوی کار روی آن را داشته‌اند.

به زودی قرار است شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی NieR Replicant باشیم. به عبارت دقیق‌تر  NieR Replicant ver.1.22474487139. این عنوان قرار است در تاریخ 23 آوریل مصادف با 3 اردیبهشت برای پلتفرم‌های PC, PlayStation 4 و Xbox One عرضه شود. این نسخه‌ی بازسازی شده پیش از این برای پلی‌استیشن 3 در ژاپن عرضه شده بود و تفاوت‌های اندکی با NieR داشت. حال این بازسازی با بهبود بصری و گیم‌پلی قرار است تجربه‌ای مناسبی را برای عاشقان این فرانچایز ارائه دهد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر عناوین جدید استاد یوکو تارو هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها