نقد و بررسی بازی The Falconeer، شبیه‌ساز شاهین

نقد و بررسی بازی The Falconeer، شبیه‌ساز شاهین

بازی The Falconeer به نوعی حال و روز فعلی هنرصنعت دوست داشتنی ما را به چالش می‌کشد. در زمانه‌ای که بازی‌های AAA و سودآور حرف اول و آخر را می‌زنند، بازی‌های مستقل با حضور خود کار بزرگی را انجام می‌دهند.

امروزه ساخت بازی‌ها معمولاََ توسط صدها و گاهی هزارها نفر و در طول چندین سال صورت می‌گیرد ولی The Falconeer تنها توسط Tomas Sala توسعه یافته است. اتفاقی که شاید جدید نباشد ولی بسیار نادر است.

در این بازی شما سوار بر یک پرنده‌ی جنگی به مصاف دشمنان می‌روید. جهان بازی بزرگ و تماشایی است و مبارزات هوایی بازی در ابتدا جذاب به نظر می‌رسند.

نقد و بررسی بازی The Falconeer، شبیه‌ساز شاهین

سبک مبارزات این بازی و گیم پلی آن احتمالاً به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید. به خصوص اگر به بخش آموزشی گنگ بازی هم اشاره‌ای داشته باشیم که به خوبی بازی‌باز را با فضای کلی آشنا نمی‌سازد. نکته‌ی دیگر که احتمالاً شوکه کننده به نظر برسد سختی بیش از حد The Falconeer است. طوری که حتی مرحله‌ی اول هم بازی‌باز را با چالش جدی مواجه می‌سازد.

در کل برای مسلط شدن بر گیم پلی بازی باید زمان زیادی را صرف کنید. همانند اکثر بازی‌های این‌چنینی که مبارزات هوایی را ارائه می‌دهند.

زمانی که با ساختار گیم پلی آشنایی کافی پیدا کردید جذابیت بازی آشکار می‌شود و فائق آمدن در نبردها لذت‌بخش می‌گردد.

نقد و بررسی بازی The Falconeer، شبیه‌ساز شاهین

پس از افتتاحیه‌ی نه چندان خوشایند بازی، The Falconeer واقعاً روی ریل قرار می‌گیرد. فضای منحصر به فرد و جهان فانتزی شگفت‌انگیز شما را جذب می‌کند. از طرفی فضاسازی بازی هم به این امر کمک شایانی می‌کند. شخصیت‌های بازی به خوبی شخصیت‌پردازی شده‌اند و جهان شگفت‌انگیز The Falconeer زنده و پویا به نظر می‌رسد.

در نحوه‌ی پیش‌برد بازی دست شما باز است. می‌توانید مراحل اصلی را به سرانجام رسانید و یا برای کسب پول فعالیت‌های جانبی را انجام دهید. با انجام این کارها پول به دست خواهید آورد که به وسیله‌ی آن می‌توانید پرنده‌ی خود را ارتقاء دهید و یا یک پرنده‌ی جدید خریداری کنید.

نقد و بررسی بازی The Falconeer، شبیه‌ساز شاهین

تنوع مراحل در The Falconeer بالاست. این تنوع برای بازی‌هایی در این سبک کمی غیرمنتظره است ولی Tomas Sala خیلی خوب توانسته این تنوع را ایجاد کند. مراحل بازی شامل مبارزات نفس‌گیر هوایی و فعالیت‌هایی هم‌چون محافظت از یک محموله‌ی باارزش و چالش‌های متفاوت می‌شود.

در پایان این بازی می‌تواند شما را جذب کند. تجربه‌ی یک عنوان متفاوت برای ایجاد تنوع و رهایی از استرس، مفید است. البته اگر سختی نامتعادل The Falconeer را تحمل کنید و بر ساختار گیم پلی و مبارزات تسلط پیدا کنید.

امتیاز ساویس‌گیم: 7 از 10

 

FINAL VERDICT

At the end, this game can attract you. Experience a different title is useful for creating diversity and relieving stress. Of course, if you endure the unbalanced difficulty of The Falconeer and master the structure of the gameplay and battles

SavisGame Score: 7 out of 10

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها