تماشا کنید: رونمایی کامل از بازی PES 22 به علاوه‌ی جزئیات تکمیلی

تماشا کنید: رونمایی کامل از بازی PES 22 به علاوه‌ی جزئیات تکمیلی

به گزارش ساویس‌گیم، سری بازی محبوب PES به طور رسمی به eFootball تغییر نام پیدا کرده است. و این تغییر نام تنها بخش کوچکی از تغییرات این مجموعه می‌باشد.

بنابراین دیگر خبری از بازی PES 22 نیست و زین پس باید آن را eFootball بخوانیم. نکته‌ی غیر منتظره این است که بازی free to play شده است و قرار است تنها به صورت دیجیتالی برای کنسول‌های Xbox One, PC, Xbox Series X/S, PS4 و پلتفرم‌ PC عرضه شود. نسخه‌ی موبایلی نیز در ادامه برای اندروید و ios منتشر خواهد شد.

بازی eFootball قرار است اوایل پائیز عرضه شود و تا زمستان بازی بین نسلی و بین پلتفرمی حتی برای کاربران موبایل محیا خواهد شد. البته کاربران موبایل برای بازی بین پلتفرمی می‌بایست از دسته‌ی حرفه‌ای استفاده کنند.

تماشا کنید: رونمایی کامل از بازی PES 22 به علاوه‌ی جزئیات تکمیلی

نکته‌ی دیگر در خصوص بازی PES 22 که حال باید eFootball خطابش کنیم این است که Unreal Engine 4 جایگزین موتور بازی‌سازی FOX Engine شده است و قرار است تجربه‌ی مشابهی برای همه‌ی پلتفرم‌ها ارائه دهد.

هدف از این تغییرات اساسی به نقل از تهیه کننده‌ی بازی جناب Seitaro Kimura این است که eFootball به یک پلتفرم تبدیل شود و به جای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سالانه یک به‌روزرسانی رایگان به صورت مداوم برای بازی عرضه شود. البته سیستم‌های پولی مشابه Battle Pass و Match Pass نیز وجود خواهند داشت.

نسخه‌ی رایگان یا به عبارتی free to play بازی eFootball شامل بخش بازی دوستانه (Exhibition) و 9 تیم باشگاهی مطرح است. باقی بخش‌ها را می‌بایست به صورت جداگانه و در قالب DLC تهیه کنید. که البته این کار اختیاری می‌باشد و اجباری به آن نیست.

تماشا کنید: رونمایی کامل از بازی PES 22 به علاوه‌ی جزئیات تکمیلی

متأسفانه کونامی اطلاعات بیش‌تری در خصوص سیستم پرداخت درون برنامه‌ای ارائه نداده است و صرفاً اظهار داشته که پرداخت‌ها منصفانه خواهند بود.

خبر خوش در خصوص eFootball این است که گزارشگرهای محبوب Peter Drury و Jim Beglin در این نسخه هم حضور خواهند داشت تا شاهد حرارت بیش‌تر مسابقات باشیم.

و اما در خصوص فناوری جدید بازی طرفداران می‌توانند انتظار انیمیشن‌های 4 برابر بیش‌تر به نسبت عناوین قبلی به لطف Motion Matching داشته باشند. این فناوری برای همه‌ی نسخه‌های بازی به کار رفته است، برخلافِ HyperMotion بازی FIFA 22 که در انحصار کنسول‌های جدید PS5 و Xbox Series X/S است.

اطلاعات بيش‌تر در خصوص گیم پلی و بخش آنلاین بازی قرار است ظرف هفته‌های آینده ارائه شود. در پایان به تصویر و ویدئوی رسمی بازی eFootball توجه فرمائید و نظر خودتان را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تماشا کنید: رونمایی کامل از بازی PES 22 به علاوه‌ی جزئیات تکمیلی

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها