قرداد کوجیما و مایکروسافت برای ساخت بازی انحصاری ایکس باکس به زودی نهایی می‌شود

قرداد کوجیما و مایکروسافت برای ساخت بازی انحصاری ایکس باکس به زودی نهایی می‌شود

به گزارش ساویس‌گیم، مدت‌هاست که شایعه‌ی انحصاری شدن بازی بعدی کوجیما برای مایکروسافت به گوش می‌رسد، حال به نظر فاصله‌ی چندانی با رسمی شدن آن نداریم.

بازی جدید کوجیما چگونه خواهد بود؟ پیش‌بینی بازی جدید استاد کوجیما کار دشواری است. چرا که این کارگردان خلاق علاقه‌ی زیادی به بازی‌های رسانه‌ای و تبلیغات گمراه کننده دارد. در نتیجه خیلی نمی‌شود در خصوص پروژه‌های آینده‌ی این بازی‌ساز بزرگ اظهارنظر کرد. با این حال ظاهراً به زودی خبرهای رسمی از راه خواهند رسید.

جف گراب به تازگی اعلام کرد که قراداد کوجیما و مایکروسافت در مرحله‌ی نهایی شدن قرار دارد. همچنین این شخص پیوستن کیم سوئیفت به ایکس باکس را بی ارتباط به این موضوع ندانست. خانم کیم سوئیفت که از بازی‌سازان شناخته شده به شمار می‌روند قرار است بخش ابری ایکس باکس را مدیریت کنند. احتمال می‌رود که بازی جدید کوجیما به نوعی با این پروژه مرتبط باشد.

جف گراب تأکید کرد که قرارداد مایکروسافت و کوجیما حتمی است و فقط جزئیات اندکی باقی مانده‌اند که حل و فصل شوند.

قرداد کوجیما و مایکروسافت برای ساخت بازی انحصاری ایکس باکس به زودی نهایی می‌شود

شایان ذکر است که شایعات بازی انحصاری کوجیما برای ایکس‌ باکس از چند ماه گذشته و بعد از مشاهده‌ی فیگور Ludens پشت سر فیل اسپنسر مطرح شدند. نکته‌ی جالب ماجرا اینجاست که کمد پشت سر فیل اسپنسر در چند سال گذشته حسابی خبرساز شده است و رئیس ایکس باکس پروژه‌های آینده را در آن مخفی می‌کند.

شما برای بازی جدید کوجیما برای ایکس‌ باکس مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها