Fallout 76 به روزرسانی‌های جدید در راه این بازی جذاب

Fallout 76

در جدیدترین Inside the Vault ، Fallout 76 devs یک نمای کلی از محتوای جدید فصل 5 داشت که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند و جدیدترین تقویم عرضه را نیز شامل می‌شود تا بازیکنان بدانند چه چیزی در این بازی از سپتامبر 2021 در دسترس است. فصل 5 با 7 به روزرسانی Steel Reign، که یک بروزرسانی رایگان برای بازیکنان است که داستان Brotherhood of Steel را در Fallout 76 به پایان می‌رساند. تقویم انجمن تمام رویدادهای آخر هفته را در تابستان به بازیکنان نشان می‌دهد. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

اگرچه Fallout 76 در شروع انتشار خوب عمل نکرد. اما از مشکلات پیش خرید و مشکلات سرور گرفته تا بازی فقط تحقق آنچه که تاد هوارد از Bethesda در ابتدا به عنوان یک بازی Fallout 76 همیشه آنلاین بصورت چند نفره قول داده بود، Fallout 76 راه طولانی را طی کرده است. در ابتدا در تابستان 2018 در E3 اعلام شد و پاییز منتشر شد، ویترین موارد بسیاری از بازی را نشان می‌داد که مورد علاقه طرفداران قرار گرفت، مانند C.A.M.P.

با این حال، هنگامی که Fallout 76 در اوایل سال گذشته به روزرسانی Wastelanders را دریافت کرد، این بازی به تجربه بهتری تبدیل شد و بازیکنان بیشتری را به خود جذب کرد. قبل از به روزرسانی Steel Reign و فصل 5، Fallout 76 Steel Dawn را به بازی اضافه کرد که یک بروزرسانی رایگان برای بازیکنان بود و یک خط داستانی Brotherhood of Steel ، NPC های جدید، سلاح‌های جدید و شهرک‌ها را برای کشف اضافه کرد.

fallout 76

تقویم تابستانی بازی، تمام موضوعات و رویدادهای آخر هفته را که از به روزرسانی Steel Reign و فصل 5 در 7 ژانویه تا پایان سپتامبر آغاز می‌شوند، در بازی نشان می‌دهد. این رویدادها شامل Double XP ، Meat Week و Gold Rush است. یک رویداد جدید وجود دارد که در تابستان اتفاق می‌افتد و همچنین Minorva’s Emporium نام دارد.

بازی‌های چند نفره، به طور خاص بازی‌های چند نفره همیشه آنلاین برای همه مناسب نیستند، اما بتسدا بسیار سخت کار کرده و می‌کند تا Fallout 76 را برای کسانی که می‌خواهند Fallout جدیدی برای انجام بازی جذاب کنند. دیدن تلاشی که بتسدا برای Fallout 76 انجام می‌دهد تا این بازی را به بازیهایی برساند كه بازیکنان خواهان آن باشند و طرفداران در حین بازگو كردن یك داستان جدید از آن لذت ببرند.

باید طرفداران این سری را مطمئن سازند كه وقتی Fallout 5 فرا می‌رسد، بسیار عالی خواهد بود. فصل 5 نشان داده شده است که یک رویداد پر از راه‌هایی برای دادن محتوای بیشتر به بازیکنان و راه‌هایی برای ارتقا کاراکتر شخصیت آن‌ها به صورت رایگان با توانایی کسب جوایز درون بازی است. چه چیزی بیشتر از یک بازیکن می‌تواند تقریباً سه سال پس از راه اندازی درخواست کند؟

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها