هیلوی چینی در راه است؛ معرفی فیلم Unstoppable

هیلوی چینی در راه است؛ معرفی فیلم Unstoppable

به گزارش ساویس‌گیم، سینما در سال‌های اخیر اقتباس‌های زیادی از بازی‌های ویدئویی گرفته است. چرخه‌ای که سابقاً برعکس بود. موفقیت آثاری چون کارآگاه پیکاچو و سونیک بدون شک بی تأثیر نبوده است.

حال در جدیدترین اقتباس ما فیلم Unstoppable را داریم. این اثر سینمایی که محصول کشور چین است الهامات زیادی از Halo گرفته است و شخصیت اصلی آن بی شباهت به مستر چیف نیست.

این شباهت جالب را آقای دنیل احمد از فعالان معتبر حوزه‌ی بازی گزارش داد. نکته‌ی جالب اینجاست که فیلم مذکور هیچ‌گونه ارتباط رسمی با فرانچایز Halo ندارد. این فیلم در سبک علمی-تخیلی قرار دارد و از طرح‌های اصلی آن کاملاً مشخص است از چه اثری الهام گرفته است.

هیلوی چینی در راه است؛ معرفی فیلم Unstoppable

مشخص نیست که واکنش مایکروسافت چه خواهد بود. آیا آن‌ها نسبت به طراحی شخصیت اصلی فیلم Unstoppable معترض خواهند شد یا خیر. چیزی که عیان است شباهت‌های ظاهری فوق‌العاده بالا هستند و با یک نیم نگاه هم می‌توان متوجه آن‌ها شد.

فعلاً باید منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص فیلم Unstoppable و همچنین واکنش مایکروسافت به این موضوع هستیم. در نخستین اقدام ردموندی‌ها اعلام کردند که این فیلم هیچ ارتباطی با فرانچایز Halo ندارد.

نظر شما چیست؟ شباهت این فیلم به تقلید هنری می‌ماند یا صرفاً یک الهام گیری است!؟

 

3 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها