خانمی که بطری‌های آب را به جای PS5 به مردم قالب می‌کرد، دستگیر شد

خانمی که بطری‌های آب را به جای PS5 به مردم قالب می‌کرد، دستگیر شد

به گزارش ساویس‌گیم، خانمی که بطری‌های آب را به جای PS5 به فروش رسانده بود، دستگیر شد. این خانم ژاپنی حیله‌گر به جای PS5 دو بطری آب را بسته‌بندی می‌کرد و به فروش می‌رساند.

دقیقاََ زمانی که فکر می‌کردیم دوران کلاهبرداری‌های اینچنینی تمام شده است، شاهد یک مورد عجیب آن هستیم. در این مورد یک خانم ژاپنی در مرکز توجه قرار دارد.

مال باخته گزارش می‌دهد که سفارش یک PS5 را به این خانم داده است، ولی هنگامی که جعبه را باز کرده است چیزی جز آب عایدش نشده است. این خانم مبلغ 65,000 ین معادل 597 دلار را بابت آب (ببخشید PS5) پرداخت کرده است.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید این قیمت بیش از قیمت خرده‌فروشی کنسول است. و این سوءاستفاده‌ها به علت کمبود کنسول و نایاب بودن آن در بازار می‌باشد. که طرفداران ناچار به هزینه‌ی اضافه شده‌اند. و برخی هم از بخت بد دچار این گونه شیادی‌ها قرار می‌گیرند. خوشبختانه در این مورد شخص کلاهبردار که خانمی ژاپنی بود دستگیر شد.

جالب اینجاست که در بازجویی اذعان کرده است که از وجود بطری‌های آب بی اطلاع است و جابه‌جا شده‌اند! واقعاً هم بطری‌های آب خیلی شبیه PS5 هستند نه!؟

به هر حال این مشکلات ناشی از کمبود موجودی این کنسول پرطرفدار است. مشکلی که راه سوءاستفاده را برای این سودجویان هموار کرده است.

نظر شما چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها