بازی Hellblade 2 در E3 2021 حضور نخواهد داشت

Senua’s Saga: Hellblade 2

به گزارش ساویس‌گیم، Hellblade 2 در E3 2021 حضور نخواهد داشت. مایکروسافت بنا دارد روی نمایش گیم پلی مانور دهد. که تصمیم فوق‌العاده درستی هم هست. با توجه به نمایش بزرگ قبلی که پر شده بود از تصاویر CGI.

این اطلاعات از طرف جف گراب به اشتراک گذاشته است. جف منبع موثقی به شمار می‌رود و معمولاً ارتباط نزدیکی با افراد فعال در حوزه‌ی بازی دارد. جالب است که پیش از این جف خلاف این را گفته بود. ولی حال معتقد است که Hellblade 2 در E3 2021 حاضر نخواهد بود. او دلیل این تصمیم را این‌گونه عنوان کرد که مایکروسافت متوجه اشتباه خود شده است. و قرار است به جای نمایش CGI به گیم پلی بازی‌ها بپردازد. و از این طریق به خواسته‌ی طرفداران نیز احترام گذاشته باشد.

البته جف گفته است که ممکن است که این بازی حضور داشته باشد ولی درصد آن خیلی پائین است. و به نوعی محتمل نیست. ما از سال 2019 اطلاعات چندانی از Hellblade 2 نداشته‌ایم. استودیوی سازنده یعنی Ninja Theory هم فقط این را مشخص کرده است که بازی در ایسلند جریان خواهد داشت. و به همین بسنده کرده‌اند.

نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ نسخه‌ی نخست آن را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها