4 دادخواهی بر علیه Cyberpunk 2077 تجمیع می‌شوند

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، Cyberpunk 2077 بازی مورد انتظاری که همه را ناامید کرد. بلندپروازی CD PROJEKT RED فراتر از توان آن‌ها بود. از طرفی تبلیغات بی جا و اضافه انتظارات را به سقف چسباند. اما نتیجه چه شد؟

بازی Cyberpunk 2077 عملاً روی کنسول‌های نسل قبل غیر قابل اجرا بود و هنوز هم هست. حتی کامپیوترهای قدرتمند گیمینگ هم در اجرای بدون نقص این بازی کم می‌آورند. باگ‌ها و مشکلات شهر شب یکی دوتا نیست. حذف بازی از PSN هم گواه این مدعاست و بیش از 120 روز از این ماجرا می‌گذرد.

این دادخواهی‌ها نکات مختلفی را دنبال می‌کنند ولی سرانجام مقصود همگی یکی است. شرکت لهستانی سهام داران و مخاطبان خود را فریب داده است. بازی عملاً غیر قابل اجراست و این مشکلات ضررهای زیادی را متحمل سهام‌داران و بازی‌بازان کرده است. خوشبختانه سونی با اقدام به موقع بازی را حذف کرد و به نوعی مخاطبان خود را نجات داد. مایکروسافت هم اقدامی در این خصوص انجام داد اما با دوز ملایم. ردموندی‌ها فقط به یک پیام هشدارآمیز اکتفا کردند که وضعیت بد بازی را به خریداران احتمالی گوشزد می‌کرد.

پس از گذشت چند ماه از عرضه‌ی Cyberpunk 2077 و انتشار به‌روزرسانی‌های چند ده گیگابایتی اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است. بدون شک شرکت لهستانی از این موضوع ضربه‌ی بزرگی خواهد خورد و اعتبار زیادی را از دست خواهد داد. ولو این‌که بازی از لحاظ فروش موفق عمل کرده باشد و رکوردها را نیز جابه‌جا کرده باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ اصلاً موفق به اجرای بازی و تحمل مشکلات عدیده‌ی آن شده‌اید؟ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها