بازی‌های آینده‌ی Atlus به صورت هم‌زمان عرضه‌ی جهانی خواهند داشت

بازی‌های آینده‌ی Atlus به صورت هم‌زمان عرضه‌ی جهانی خواهند داشت

به گزارش ساویس‌گیم، بازی‌های آینده‌ی Atlus عرضه‌ی هم‌زمان جهانی خواهند داشت. دیگر انتظار کشیدن برای نسخه‌ی غربی جان طرفداران را به لبشان نخواهد رساند. سگا که مشعوف از موفقیت یاکوزای جدید است، تغییر سیاست می‌دهد.

بازی تازه معرفی شده‌ی Lost Judgment این مهم را برای عناوین سگا تأیید کرد. این بازی به صورت هم‌زمان در مناطق مختلف جهان و برای پلتفرم‌های مختلف عرضه خواهد شد. از طرفی دوبله‌ی انگلیسی بازی را نیز فراموش نکنید. دیگر زمانی که طرفداران چندسال برای یک زیر نویس ساده‌ی انگلیسی انتظار می‌کشیدند تمام شده است. موفقیت Yakuza: Like a Dragon سگا را مصمم کرد که سیاست‌های اشتباه گذشته را کنار بگذارد و جهانی فکر کند.

حال شرکت خوش نام ژاپنی این فرصت را می‌خواهد به عناوین Atlus هم هدیه دهد. به عبارتی بازی‌های بعدی این استودیوی خوش ذوق هم عرضه‌ی هم‌زمان جهانی خواهند داشت. آغازگر این تصمیم مهم هم عنوانی نیست جز Shin Megami Tensei 5.

آخرین عنوانی که قربانی این تعلل شد بازی Persona 5 Strikers بود که یک سال غربی سازی آن طول کشید. دلیل این اتفاق ناهماهنگی تیم ترجمه و دوبله‌ی عناوین مختلف بوده است. عناوین Atlus هم غالباً داستان محور هستند و حجم کار زیاد بود. خوشبختانه با تغییر سیاست‌های سگا دیگر این دوران تمام شده است. سگا جهانی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ عرضه‌ی هم‌زمان بازی‌های در سطح جهانی بدون شک اتفاق میمونی خواهد بود.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها