سازندگان MARIO ODYSSEY روی بازی جدید DONKEY KONG در حال کار هستند

سازندگان MARIO ODYSSEY روی بازی جدید DONKEY KONG در حال کار هستند

به گزارش ساویس‌گیم، DONKEY KONG جدید به احتمال زیاد توسط سازندگان Super Mario Odyssey در حال ساخت است. به نقل از منبع فوق‌العاده موثق بازی 2 بعدی جدید دانکی کونگ توسط استودیوی کار کشته‌ی Nintendo EPD در حال ساخت است.

نینتندو برای سالگرد 40 سالگی این فرانچایز فوق محبوب برنامه‌هایی تدارک دیده است. و طبق اطلاعات به دست آمده DONKEY KONG جدید هم یکی از این برنامه‌هاست.

به جز این منبع موثق چندین منبع دیگر هم این موضوع را تأیید کرده‌اند که دانکی کونگ 2 بعدی به مناسبت 40 سالگی این گوریل بازیگوش در دست ساخت قرار دارد. وظيفه‌ی ساخت آن نیز بر عهده‌ی شعبه‌ی توکیو‌ی Nintendo EPD قرار گرفته است.

با توجه به مشغول بودن Retro این وظیفه این بار به یک تیم داخلی محول شده است. این نکته هم شایان ذکر است که نباید انتظار یک دنباله را داشته باشیم. چرا که Nintendo EPD علاقه‌ای به ساختن دنباله برای بازی‌هایی که خود نساخته است، ندارد.

طبق پیش‌بینی‌ها DONKEY KONG جدید قبل از پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. و احتمالاََ یک نمایش در E3 2021 انتخاب مناسبی باشد.

باید منتظر ماند تا نینتندو به صورت رسمی از این بازی رونمایی کند. تا آن لحظه این اطلاعات را به چشم شایعه بنگرید.

شما مشتاق نسخه‌ی جدید دانکی کونگ هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها