10 غولآخری که امیدواریم در خدای جنگ God of War: Ragnarok ببینیم

God of War: Ragnarok

خدای جنگ (God of War) به عنوان یک فرانچایز شهرت خود را بر اساس غولآخرهای عالی کسب کرده است. با وجود تمام زمینه‌های ایجاد شده برای موتور بازی‌سازی و مکانیک‌های جدید گیم پلی استودیو‌ی SIE Santa Monica، امیدواریم در موقعیتی قرار بگیرد که بتواند زمان بیشتری را صرف محتوای درون بازی کند. که احتمالاً شامل غولآخرهای هیجان‌انگیز خواهد بود. چهره‌هایی که کریتوس و آترئوس می‌توانند در بازی با آن‌ها روبرو شوند کم نیستند. و در این مطلب قرار است با تعدادی از آن‌ها که ممکن است در God of War: Ragnarok ببینم آشنا شویم. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

هشدار : این مطلب حاوی اسپویل بخش‌هایی از بازی God of War (2018) است.

 

خدای جنگ تور

تور (THOR)

بگذارید با واضح‌ترین انتخاب کار را شروع کنیم. God of War (2018) با نمایی بین کریتوس و تور، پسر اودین پایان یافت. در حقیقت، بازی تور را به عنوان یک دشمن بزرگ معرفی کرد. و بدون شک او در نسخه‌ی بعدی بازی یعنی God of War: Ragnarok قرار خواهد گرفت. این که کریتوس در یک جنگ با Thor درگیر خواهد شد جای سوال ندارد. بنابراین تا آنجا که به این مطلب مربوط می‌شود، به احتمال زیاد این شخصیت در نسخه‌ی بعدی حضور دارد. و با توجه به سابقه‌ی مجموعه‌ی خدای جنگ، ما در این مورد بیش از اندکی خوشبین هستیم.

 

سورت (SURTR)

سرآمد تمام غول‌های آتشین، Surtr به طور قطع نقش اصلی را در راگناروک خواهد داشت. طبق اسطوره‌شناسی اسکاندیناوی و طبق گفته خود God of War ،Surtr قرار است یک شخصیت اصلی در God of War: Ragnarok باشد. او ظاهراً کسی است که تخریب Asgard را به وجود خواهد آورد. به کار بردن این شخصیت بزرگ در یک مبارزه حماسی یکی از معمول‌ترین اتفاقاتی است که بازی خدای جنگ باید انجام دهد. البته، به نظر می‌رسد که در حال حاضر شرایط کاملاً مناسب باشد.

 

هایمدال (HEIMDALL)

اگر کریتوس واقعاً به آزگارد برود تا Aesir را به دست گیرد. اتفاقی که به نظر می‌رسد احتمالاً بیفتد. به هیچ وجه نمی‌تواند مقابل هایمدال قرار نگیرد. وی اولین خط دفاعی آزگارد است. و مسئولیت هرکسی را که با استفاده از Bifrost وارد قلمرو شود را عهده دار است. علاوه بر این، در افسانه‌های واقعی اسکاندیناوی هایمدال و لوکی قرار است در جریان وقایع راگناروک یکدیگر را بکشند.

اینكه آترئوس به دست هایمدال خواهد مرد یا نه مشخص نیست. God of War: Ragnarok لزوماً مجبور نیست اسطوره‌ها را بر اساس داستان اصلی تعریف كند. و این كار را در گذشته نیز دقیقاً انجام نداده است. اما حتی اگر وقایعی را نشان دهد که حداقل از افسانه‌ها الهام گرفته شده باشند، برخورد میان آترئوس و هایمدال بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

 

فریا - خدای جنگ

فریا (FREYA)

وقوع این مورد تقریباً تضمین شده است. پس از صرف مقدار زیادی از God of War (2018) به عنوان نزدیکترین متحد کریتوس و آترئوس، فریا هنگامی که مجبور شد شاهد کشته شدن پسرش توسط کریتوس باشد. تحت فشار و اندوه قرار گرفت. روابط بین او و این پدر و پسر به طرز قابل توجهی تیره شده است. احتمالاً در God of War: Ragnarok شاهد نبرد جذابی با حضور فریا باشیم.

 

فرایر (FREYR)

اگر کریتوس و آترئوس در برابر فریا قرار بگیرند. بسیار محتمل است که آن‌ها همچنین با برادرش فریر نیز رو به رو شوند. اما ارتباط خانوادگی وی با کسی که برای او یک دشمن بزرگ است تنها دلیلی نیست که فکر می‌کنیم او می‌تواند به عنوان یک دشمن بالقوه در God of War: Ragnarok ظاهر شود. God of War (2018) فرایر را به عنوان شخصیتی به تصویر کشیده است که با ژرفای ارتباط عمیقی دارد. جنگ بین الف‌های تاریک به پایان نرسیده است. و اگر آن منطقه از نقشه در راگناروک وجود داشته باشد. که بسیار محتمل به نظر می‌رسد. احتمالاً شاهد حضور فرایر در این نسخه از خدای جنگ نیز خواهیم بود.

 

راگنار لودبروک (RAGNAR LODBROK)

گرچه کریتوس تعداد زیادی از شخصیت‌های اسطوره‌ای و تیتان‌ها را در طول چندین بازی گذشته شکست داده است. اما هر از چندگاهی هم در برابر انسان‌های (نسبتاً) معمولی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، فقط در God of War 2، او با پادشاه بربر و همچنین پرسئوس جنگید. و ما امیدواریم که یک مبارزه مشابه علیه افسانه‌‌ی وایکینگ‌ها Ragnarok Lodbrok در God of War: Ragnarok وجود داشته باشد. از این گذشته، اگر کریتوس تهدید بزرگی برای آزگارد باشد، آیا منطقی نیست که اودین بزرگ‌ترین جنگجوی نورسی که در اختیار دارد را از سالن‌های والهالا احضار کند تا در کنار او بجنگد؟

 

فافنیر - خدای جنگ

فافنیر (FAFNIR)

مبارزه با اژدها در God of War (2018) یکی از نکات جالب توجه بازی بود. به همین دلیل ما امیدواریم که در God of War: Ragnarok آن نیز بتوانیم با اژدهای دیگری مبارزه کنیم. کریتوس و آترئوس در بازی قبلی توانستند فافنیر اژدهای کوتوله را از قید و بندهای خود آزاد کنند. و او هنوز هم جایی در جهان مشغول پرسه زدن است. این امکان وجود دارد که آن‌ها یک بار دیگر با او رو به رو شوند. همیشه می‌توان امیدوار بود.

 

آتنا - خدای جنگ

آتنا (ATHENA)

این مورد کمی غیر محتمل است. زیرا آتنا در God of War 3 کشته شد. اما در God of War (2018) نماهایی از حضور او را دیدیم. همچنین، او در چند صحنه‌ ظاهر شد. هر چند این اطمینان وجود ندارد که آیا او واقعاً خود آتنا بوده باشد. شاید فقط یک توهم بوده است. یا شاید هم فقط یک وسیله‌ی قصه گویی و حضورش توجیه داستانی داشته است. اگر بنا باشد نگاهی به گذشته‌ی کریتوس داشته باشیم.

بازگشت آتنا بهترین راه برای انجام این کار است. با این حال، انجام این کار ممکن است کمی دشوار باشد. و حتی ممکن است با جهت گیری داستان ناسازگار باشد. اما اگر God of War: Ragnarok موفق به یافتن راهی برای بازگرداندن او به روشی رضایت بخش شود، هیجان زده خواهیم شد.

 

خدای جنگ

HRAESVELGR

Hraesvelgr، همچنین به عنوان “آن پرنده غول پیکر در هلهایم جهنمی است که کریتوس بال‌های آن را جدا نکرده و کاری به آن نداشته است” نیز شناخته می‌شود. قرار بود که او یک مبارزه‌ی با غولآخر در God of War (2018) باشد. اما با توجه به جدول زمانی ساخت بازی استودیو‌ی سانتا مونیکا این بخش را در بازی نگنجاند. و اکنون ما امیدواریم که آن‌ها تصمیم بگیرند آنچه را که در God of War آغاز کردند در God of War: Ragnarok به پایان برسانند.

 

اودین - خدای جنگ

اودین (ODIN)

دیر یا زود، کریتوس و آترئوس در برابر اودین قرار می‌گیرند. او بزرگ‌ترین خطر این قوس داستانی است. و قبل از اینکه حماسه‌ی اسکاندیناوی خود را به پایان برسانند دشمن نهایی آن‌ها خواهد بود. دلایل زیادی هم وجود دارد که استودیو‌ی SIE Santa Monica او را به عنوان غولآخر نهایی این حماسه به میدان بیاورد. و در عوض روی شخص دیگری (احتمالاً Thor) به عنوان شرور اصلی در God of War: Ragnarok تمرکز کند. این بدان معنا نیست که اودین نمی‌تواند در بازی بعدی حضور داشته باشد.

 

حضور کدامیک را در God of War: Ragnarok محتمل‌تر می‌دانید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها