کنترل ژیروسکوپی در نسخه‌ی PS5 بازی Resident Evil Village

کنترل ژیروسکوپی در نسخه‌ی PS5 بازی Resident Evil Village

به گزارش ساویس‌گیم، طرفداران به شدت منتظر بازی Resident Evil Village هستند. دموی این بازی برای کاربران PS5 و PS4 در دسترس قرار گرفته است. و تا بدین جای کار تحسین زیادی را به همراه داشته است. به خصوص در بخش کیفیت بصری.

اگر این دمو را تجربه کرده باشید احتمالاً یک بخش را جا انداخته‌اید. کاربران PS5 تنظیمات دموی Resident Evil Village را زیر و رو کرده‌اند. و گزینه‌ای تحت عنوان motion camera sensor mode یافته‌اند. با فعال کردن این گزینه کنترل ژیروسکوپی بازی فعال می‌شود.

جالب است که علی‌رغم توانایی کنترلر PS4 این قابلیت فقط برای کاربران PS5 قرار گرفته است. اما نگران نباشید چرا که چیز دندان گیری را از دست نداده‌اید. کاربرانی که از این قابلیت استفاده کرده‌اند از به کارگیری ضعیف آن شکایت دارند. کنترل ژیروسکوپی به نوعی شما را از آنالوگ راست بی نیاز می‌کند. و کنترل دوربین توسط حسگرهای ژیروسکوپی کنترلر انجام خواهد گرفت. حرکت جالبی می‌شد، اگر سازندگان به خوبی آن را پیاده‌سازی کرده بودند.

کپکام تا کنون به این موضوع اشاره‌ای نکرده است. و پاسخی نیز به کاربران در این خصوص نداده است. باید منتظر ماند و دید در نسخه‌ی نهایی هم این قابلیت برقرار است یا خیر.

نظر شما چیست؟ دموی Resident Evil Village را تجربه کرده‌اید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها