عرضه بازی Outriders به تاخیر افتاد، دموی رایگان برای بازی منتشر خواهد شد

Outriders

به گزارش ساویس‌گیم، بازی بعدی اسکوئر انیکس بازیی نقش‌آفرینی تیراندازی سوم شخص به نام Outriders به تاخیر افتاد. توسعه‌دهندگان این بازی در توییتر اعلام کردند که تاریخ جدید انتشار این بازی 1 آوریل مصادف با پنجشنبه 12 فروردین است. همچنین دو ماه قبل از عرضه بازی نسخه دموی بازی در تاریخ 2 فوریه مصادف با 14 بهمن در دسترس قرار خواهد گرفت.

ما این زمان باقی مانده را به خوبی صرف بالا بردن کیفیت Outriders خواهیم کرد. همچنین در خلق تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی در هنگام انتشار می‌کوشیم. قبل از انتشار بازی بازیکنان شانس تجربه بازی را به صورت رایگان خواهند داشت.

این دموی رایگان برای همه در تاریخ مشخص شده در دسترس قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهنده در این زمینه بیان کرده است که: ما معتقدیم مهم است که بازیکنان این آی‌پی جدید را قبل از عرضه تجربه کنند. بنابراین آن‌ها قادر به انتخاب خواهند بود که می‌خواهند بازی را پیش خرید کنند. یا هنگام عرضه آن را خریداری کنند.

دموی بازی حاوی مراحل اولیه و اولین ساعت از بازی خواهد بود. بازیکنان را قادر خواهد ساخت تا هر چهار کلاس موجود در بازی و هر دو حالت تک نفره و چند نفره را تجربه کنند. علاوه بر این موارد تمام مراحل و پیشرفتی که در این دمو کسب خواهید کرد. به نسخه کامل بازی هنگام انتشار منتقل خواهد شد.

این اولین باری نبود که Outriders به تاخیر افتاد. قبل از به تاخیر افتادن تا فوریه 2021 در تابستان 2020 تا تعطیلات بعدی به تاخیر افتاده بود. توسعه‌دهندگان معتقدند که بنا دارند تا بازی کامل و بدون نقصی را منتشر کنند.

هنگامی که بازی Outriders منتشر شود. برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌ باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا در دسترس خواهد بود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها