صحبت‌های کارگردان Resident Evil Village در خصوص ضرورت صدای سه بعدی

صحبت‌های کارگردان Resident Evil Village در خصوص ضرورت صدای سه بعدی

ماه آینده ورود بعدی این سری Resident Evil Village خواهد بود. به نظر می‌رسد بازی مخلوطی از آن جادوی امضای Resident Evil است که به آن کمک کرده تا مدت‌ها دوام بیاورد. مانند بسیاری از تجربه های ترسناک، در مورد صدا نیز اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و یکی از ویژگی‌های PS5 صدای سه بعدی است. اکنون مدیر بازی در مورد میزان چشمگیر بودن صدا در این بازی صحبت می‌کند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

در مصاحبه‌ای در آخرین شماره مجله رسمی پلی‌استیشن (شماره 187 ، می 2021) و رونویسی توسط سایت خبری Wccftech، موریماسا ساتو از صدای سه بعدی با اهمیت بالا، به ویژه در رابطه با بازی‌های ترسناک صحبت کرد. او از صدای سه بعدی بسیار تحت تأثیر قرار گرفته بود. حتی او آن را چیزی به عنوان ویژگی کلیدی می‌داند که باید در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

“برای بازی مانند Resident Evil Village ، اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی را بگوییم، من می‌گویم صدای سه بعدی است. شما می‌توانید تجربه این ویژگی را در نسخه‌ی نمایشی Maiden تجربه کنید: ردپای ساکنان قلعه هنگام بالا رفتن از پله‌ها ، یا صدای “چیزی” که در انبار تاریک حرکت می‌کند … تأثیر صدای سه بعدی در ایجاد یک صدای قانع کننده فضا از حد انتظار من فراتر رفته است. در وحشت ، ایجاد حس حضور در خارج از صحنه بصری روی صفحه ضروری است. بنابراین من فکر می‌کنم از این به بعد صدای سه بعدی در بازی‌های ترسناک ضروری خواهد بود. “

بازی Resident Evil Village در 7 ماه می برای اکثر کنسول‌های اصلی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش نمایش صدای سه بعدی در PS5 را با نسخه‌ی نمایشی Maiden فعلی مشاهده کنید. نسخه ی نمایشی دوم گیم پلی نیز قرار است به زودی ارائه شود. ویترینی با تمرکز بر روی بازی نیز برای 15 آوریل تنظیم شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ تا چه میزان صدا را در یک بازی مهم می‌دانید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها