طرفداران پلی‌استیشن سنگ تمام گذاشتند؛ DualSense با طعم PS1

DualSense

به گزارش ساویس‌گیم، زمانی که DualSense معرفی شد، طرفداران دو دسته شدند. عده‌ای این طرح جدید را ستودند و عده‌ای نیز آن را نپسندیدند. صرفنظر از این‌که شما به کدام دسته تعلق دارید، احتمالاً با من هم عقیده هستید که این طرح جدید پتانسیل‌های جالبی را نیز به همراه داشت. طرفداران حتی قبل از عرضه‌ی PS5 شروع به طراحی‌های جالبی از DualSense کردند. طراحی‌هایی که به معنای واقعی کلمه هنرمندانه و زیبا بودند. حال یک شرکت طراحی پا را فراتر گذاشته و یک طرح جالب ارائه داده است.

طراحی DualSense به سبک کنسول خاطره‌انگیز PS1 شما را به 1994 و پیدایش این برند جهانی می‌برد. رنگ خاکستری جایگزین سفید شده است تا یادآور آن کنسول خاطره‌انگیز باشد. اگر این هم برای شما کافی نیست، پس نگاهی به دکمه‌های دسته بیاندازید. دوباره رنگی شده‌اند و از حالت بی روح خارج گشته‌اند. دکمه‌ی پلی‌استیشن هم از رنگ سیاه به نماد اصلی پلی‌استیشن تغییر رنگ داده است.

DualSense

همانطور که می‌دانید DualSense اصلی همانند تمام اجزای PS5 از طراحی دو رنگ سیاه و سفید پیروی می‌کند. طرحی که شاید در نگاه نخست انتخاب جالبی به نظر نمی‌رسید. اما توانست دل افراد زیادی را به دست آورد. امروزه گیمرها خیلی در بند طرح و رنگ‌آمیزی کنسول‌ها نیستند. اما اگر هم باشند خوشبختانه شرکت‌های خوش ذوقی وجود دارند که با ارائه‌ی طرح‌های اینچنینی آن‌ها را خشنود کنند.

نظر شما چیست دوستان؟ این طرح را دوست داشتید؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها