Cyberpunk 2077 HDR ReShade باعث بهبود عمق، رنگ و جلوه‌های بصری در بازی می‌شود

cd projekt red Cyberpunk 2077 HDR ReShade

به گزارش ساویس‌گیم، مد جدید Cyberpunk 2077 HDR ReShade منتشر شده است و HDR را از طریق روش “True HDR” شبیه سازی می‌کند. این مد جلوه‌های بصری، رنگ و عمق را بهبود می‌بخشد. Cyberpunk 2077 به هیچ وجه یک بازی زشت روی کامپیوتر نیست. برعکس – ممکن است به نظر بهترین عنوان PC تا به امروز باشد.

با این حال، کسانی که می‌خواهند بیشتر چیزها را دستکاری کنند و کیفیت بالاتر را تجربه کنند، ممکن است بخواهند این ReShade جدید را امتحان کنند. ‘Autonomous ReShade’ برای نسخه PC عنوان CDPR که توسط طراحی به نام ‘Vanguard1776’ ایجاد شده است. یک روش HDR  نرم‌افزاری است که از “Real HDR” تقلید می‌کند. Reshade از یک روش HDR مبتنی بر نرم افزار استفاده می‌کند که بافت HDR را به صورت داخلی ارائه می‌دهد. سپس نتیجه تبدیل می‌شود تا بتواند در نمایشگرهای SDR نمایش داده شود.

به این ترتیب، این روش را نمی‌توان برای نمایشگرهای HDR، که یک روش مبتنی بر سخت افزار دارند، با روش “Real HDR” مقایسه کرد. گرچه این روش به پای HDR مبتنی بر سخت افزار نمی‌رسد، با این وجود نتایج چشمگیر است.

در پایین عکس‌های مقایسه‌ای ReShade را در عمل مشاهده خواهید کرد (اول با True HDR Reshade و دوم نسخه‌ی معمولی):

1     2

1      2

علاقه‌مندان می‌توانند این Cyberpunk 2077 HDR ReShade چشمگیر و جدید را از طریق Nexusmods دانلود کنند. نصب این مد بسیار آسان است و فقط کافی است کاربران فایل را از پوشه‌ی اصلی دانلودها تا پوشه اصلی Cyberpunk 2077 در هارد دیسک کپی کنند. Cyberpunk 2077 هم‌اکنون به صورت جهانی برای PC و کنسول‌ها در دسترس است.

طبق گزارش CD Projekt Red، این عنوان 8 میلیون پیش سفارش را گذرانده است. که 59 درصد از آن برای PC بوده است. این بازی واقعاً در رایانه‌های شخصی می‌درخشد. اما گزارش های اولیه نشان می‌دهد که بازی، در نسخه‌ی پایه‌ی PlayStation 4 و Xbox One عملکرد مناسبی ندارد. نسخه نسل بعدی PlayStation 5 و Xbox Series X|S برای سال آینده در نظر گرفته شده است. جزئیات دقیق در مورد نسخه‌ی نسل بعدی هنوز فاش نشده است. مثل همیشه، به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد Cyberpunk 2077، شما را با خبر می‌کنیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها