5 بازی اسرار آمیز که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حاضر خواهند بود

5 بازی اسرار آمیز که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حاضر خواهند بود لوگو پلی استیشن وان کارت‌های تاروت فالگیری

طرفداران سونی و پلی استیشن خود را آماده می‌کنند تا ببینند رویداد آتی PlayStation Showcase چه چیزی را ارائه خواهد کرد، رویدادی که انتظار می‌رود حاوی اعلان‌های هیجان انگیز زیادی باشد. اما بازی‌هایی که رونمایی شده و ناپدید شده‌اند چطور، آیا آن‌ها را در رویداد پلی استیشن شوکیس 2023 می‌بینیم؟ در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به 5 بازی اسرار آمیز که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حاضر خواهند بود بپردازیم.

در زیر به 5 عنوان موردانتظار که معرفی و سپس به طور کامل از عرصه خبر محو شدند خواهیم پرداخت. چرا که انتظار می‌رود در رویداد آتی و مورد انتظار PlayStation Showcase 2023 شاهد برخی از آن‌ها باشیم.

نوشتار مرتبط:  انتظارات ما از پلی استیشن شوکیس 2023 PlayStation Showcase 2023 

پیش بینی پلی استیشن شوکیس 2023

5 بازی که ناپدید شدند و ممکن است در رویداد آینده PlayStation Showcase ظاهر شوند:

  1. Plan 8
  2. Wild
  3. Pragmata
  4. Unknown 9: Awaking
  5. A Quiet Place

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی کانتر استرایک 2 Counter-Strike 2 

Plan 8

پلان 8 یکی از عناوینی است که مدتی از آن غافل بودیم، چرا که از سه سال پیش تا این لحظه از دید ما دور مانده است. این بازی یک MMO عظیم co-op محور است. عنوانی جذاب که تیم توسعه دهنده Pearl Abyss در حال کار روی آن است. همچنین سازندگان سابق سری معروف کانتر استرایک Counter Strike روی آن کار می‌کنند.

از زمانی که این بازی معرفی شد، میلیون‌ها بازدید و تمجیدهای زیادی را کسب کرد. نکته عجیب این است که قرار بود روی دستگاه‌های نسل گذشته عرضه شود، اما تا به حال از سرنوشت بازی اطلاعی در دست نیست و اخبار کمی در مورد آن وجود دارد و قطعاً یکی از عناوین مستعد برای بازگشت در مراسم پلی استیشن شوکیس است.

نوشتار مرتبط:  5 بازی در حال ساخت که بعید است عرضه شوند 

Wild

وایلد Wild، بازی انحصاری پلی استیشن، مرموزترین عنوان موجود در این فهرست است. این بازی در سال 2014 یعنی در ابتدای نسل گذشته معرفی شد. استودیو Wild Sheep در حال کار روی آن بود و از آن زمان به بعد بازی به طور کامل از صحنه نمایش خارج شد؛ مگر با اخبار ساده‌ای که لغو آن را تکذیب می‌کردند و در حال ساخت بودن بازی را نوید می‌دادند.

اما چیزی که واقعاً شک گیمرها را برانگیخت، خروج مدیر خلاق آن، میشل آنسل، از استودیوی سازنده در سال 2020 است که باعث شد برخی فکر کنند که بازی این استودیو لغو شده، اما تاکنون هیچ اعلام رسمی در مورد آن وجود ندارد. این بازی در ژانر بقا است که داستان آن در دوران پیش از تاریخ دوره نوسنگی اتفاق می‌افتد.

در محیط جهان باز بازی وایلد wild، گیمر یک انسان را کنترل می‌کند و می‌تواند از حیوانات کوچک برای جاسوسی از دیگران یا حیوانات بزرگ‌تر برای حمایت از خود و قبیله در نبرد با انسان‌های دیگر استفاده کند. حیوانات را می‌توان با استفاده از قدرت‌های شمن کنترل کرد. هنگامی که یک حیوان را «تسخیر» می‌کنید، گیم‌پلی به نقطه‌نظر موجودی که آن را کنترل می‌کنید تغییر می‌کند، و سپس با استفاده از مهارت‌ها و ویژگی‌های آن حیوان در جهان حرکت خواهید کرد. سوال این است که آیا در رویداد بعدی پلی استیشن شوکیس آن را خواهیم دید؟

نوشتار مرتبط:  تاریخ عرضه بهترین بازی‌های 2023 

Pragmata پراگماتا – 5 بازی اسرار آمیز که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حاضر خواهند بود

شاهکار جدید کپکام Capcom، پراگماتا Pragmata یک بازی علمی تخیلی اکشن ماجراجویی است. پراگماتا در سال 2020 به عنوان یک پروژه کاملاً جدید رونمایی و مشخص شد که این شرکت در حال کار روی آن است. از آن زمان، این بازی تنها دو بار با دموهای جزئی ظاهر شده است.

با توجه به ماهیت رابطه خوب بین سونی، کپکام و پلی استیشن، انتظار می‌رود که این بازی در رویداد آینده PlayStation Showcase ظاهر شود و در واقع این چیزی است که ما بازیکنان می‌خواهیم. گفته می‌شود که این شرکت عرضه این بازی را برای امسال هدف قرار داده است، بنابراین باید منتظر ماند و دید.

نوشتار مرتبط:  سایبرپانک 2099 | از VIGILANCE 2099 چه می‌دانیم؟ 

Unknown 9: Awaking

بازی Unknown 9: Awaking در سال 2020 رونمایی شد و به دلیل عجیب بودن به واسطه تنها نمایش خود، توجه گیمرهای زیادی را جلب کرد. این بازی در Reflector Entertainment که یک تیم بازیسازی جدید است در حال ساخت بوده و این اولین پروژه آن‌ها است.

بازی Unknown 9: Awaking به عنوان بخشی از جهان به هم پیوسته‌ای عمل خواهد کرد که از طریق داستان‌های درهم تنیده‌ای که در انواع مختلف رسانه‌ها تعریف شده است و برخی از آن‌ها قبلاً منتشر شده‌اند، عمل می‌کند. به عبارت دیگر، بازی بر اساس چندین داستان و رمان سینمایی ساخته شده است که برخی از آن‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. بنابراین امیدواریم در رویداد بعدی پلی استیشن شوکیس ظاهر شود تا بیش‌تر در مورد آن بدانیم.

نوشتار مرتبط:  13 فیلم ترسناک برتر که خواب را از چشمانتان خواهند گرفت 

شخصیت‌های فیلم ترسناک یک مکان ساکت A Quiet Place

A Quiet Place یک مکان ساکت – 5 بازی اسرار آمیز که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حاضر خواهند بود

این یکی از جدیدترین بازی‌هایی است که در اکتبر 2021 ساخت آن تأیید شد. پس از رونمایی، Saber Interactive به ما گفت که اطلاعات بیشتری در مورد آن در اواخر همان سال اعلام خواهد شد. بازی اقتباسی از فیلم ترسناک یک مکان ساکت A Quiet Place قرار بود در سال 2022 منتشر شود.

آخرین باری که اطلاعاتی در مورد بازی به دست آوردیم از طریق رونمایی اولیه، از جمله پست‌های رسانه‌های اجتماعی بود. از نام بازی به این نتیجه می‌رسیم که برگرفته از فیلمی به همین نام است که در ژانر ترسناک قرار دارد. البته امیدواریم در رویداد بعدی پلی استیشن ظاهر شود.

این عناوین مدت‌ها غایب بوده‌اند و ما امیدواریم که آن‌ها در مراسم پلی استیشن شوکیس PlayStation Showcase بازگردند. یادآوری می‌کنیم که رویداد PlayStation Showcase جدید ساعت 23:30 دقیقه امشب برگذار خواهد شد. نظر شما در خصوص 5 بازی اسرار آمیز که احتمالاً در پلی استیشن شوکیس حاضر خواهند بود چیست؟ چه انتظاراتی از پلی استیشن شوکیس دارید؟ مقالات بازی ساویس‌گیم را از دست ندهید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها