بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن که همین الآن باید دانلود کنید

بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن که همین الآن باید دانلود کنید دیز گان اینفیموس سکند سان فاینال فانتزی 15

سونی هنگام عرضه کنسول پلی استیشن 5 سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن را معرفی کرد. این سرویس در ابتدا شامل 20 بازی برتر پلی استیشن 4 بود که کاربران پلاس روی PS5 می‌توانستند این بازی‌ها را به رايگان دریافت کنند. در ادامه بازی Persona 5 از این فهرست حذف شد و حال 19 بازی باقی مانده‌اند. اگر نمی‌خواهید فرصت تجربه رایگان 19 بازی برتر پلی استیشن 4 را از دست بدهید، در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن که همین الآن باید دانلود کنید را به شما معرفی کنیم.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی لست گاردین The Last Guardian | شاهکار هنر هشتم 

The Last Guardian

لست گاردین

بازی لست گاردین The Last Guardian آخرین شاهکار استاد فومیتو اوئدا است. این بازی نخست برای پلی استیشن 3 معرفی شد اما پس از سال‌ها تأخیر سرانجام شاهد عرضه آن روی پلی استیشن 4 بودیم. شما در این بازی کنترل پسر بچه‌ای را در اختیار دارید که باید با همکاری موجودی عجیب و اسرارآمیز از منطقه‌ای که در آن گرفتار شده‌اید رهایی یابید. هوش مصنوعی فوق‌العاده این موجود و فضاسازی بی‌نظیر بازی از جمله نقاط قوت The Last Guardian هستند. تجربه این شاهکار را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  چه بلایی سر دیز گان 2 Days Gone 2 آمد؟ 

Days Gone

دیز گان

نظرات منتقدان و امتیازات بازی‌ها همیشه با واقعیت مطابقت ندارد. بازی‌هایی که نمرات کمی از منتقدان دریافت کرده‌اند در صورت شایستگی ممکن است محبوب گیمرها شوند. دیز گان Days Gone یکی از همین بازی‌ها است.

بازی Days Gone با ارائه محیط جهان باز آخرالزمانی و گیم پلی فوق‌العاده متمرکز بر موتور سواری و گشت و گذار در محیط توانست نظر گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. شوربختانه عرضه اولیه بازی همراه با باگ و مشکلات فنی فراوانی بود. همین موضوع نیز منجر به حمله بی رحمانه رسانه‌ها به بازی و ایجاد جو منفی پیرامون آن شد. برطرف شدن تمام مشکلات فنی با به‌روزرسانی نیز چیزی را تغییر نداد. تجربه Days Gone روی پلی استیشن 5 بدون شک لذت‌بخش و فوق‌العاده خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  8 استودیو بازیسازی که سونی باید بخرد 

Until Dawn

آنتیل داون

یکی از دلایل موفقیت پلی استیشن در نسل گذشته وجود انحصاری‌های متنوع و درجه یک بود. یکی از انحصاری‌های جذاب پلی استیشن 4 نیز آنتیل داون Until Dawn بود که تجربه‌ای فراموش نشدنی را ارائه می‌داد. این بازی ترسناک تعاملی خاطره بازی‌های دیوید کیج را در ذهن گیمرها زنده کرد. همان کیفیت سینمایی و روایت جذاب آثار دیوید کیج در Until Dawn نیز وجود دارد. تجربه آنتیل داون روی پلی استیشن 5 را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی فاینال فانتزی 15 Final Fantasy XV 

Final Fantasy 15 Royal Edition

فاینال فانتزی 15

فاینال فانتزی 15 که از دل فاینال فانتزی ورسوس 13 بیرون آمده فصل جدیدی را در این مجموعه بازی آغاز کرد. تغییرات گیم پلی و هم‌زمان شدن مبارزات منجر به فروش بالا و جذب مخاطبان جدید به بازی شد. البته که برخی از طرفداران قدیمی فاینال فانتزی این تغییرات را بر نتابیدند. اما آمار فروش بازی بیانگر همه‌چیز است. سازندگان به هدف خود که جذب طرفداران جدید و جهانی کردن نام فاینال فانتزی بود، دست پیدا کردند. نسخه‌ای که در پلی استیشن پلاس کالکشن قرار گرفته، یعنی Final Fantasy 15 Royal Edition کامل‌ترین تجربه بازی را ارائه می‌دهد و همه دی ال سی‌های بازی به رايگان قابل دسترسی هستند. این تجربه ناب را از دست ندهید.

نوشتار مرتبط:  بررسی بازی اینفیموس سکند سان inFAMOUS Second Son | سیاتل در آتش 

Infamous: Second Son

اینفیموس سکند سان

پیش از این‌که ساکرپانچ با گوست اف سوشیما دل کاربران پلی استیشن را برباید، این اینفیموس سکند سان Infamous: Second Son بود که روی پلی استیشن 4 می‌درخشید. این بازی در عین حال که عنوانی هنگام عرضه بود اما از کیفیت باورنکردنی بهره می‌برد.

بازی Infamous: Second Son از لحاظ گرافیکی به اندازه‌ای چشم‌نواز است که پس از گذشت نزدیک به یک دهه همچنان چشم‌ها را نوازش می‌کند. در خصوص گیم پلی هم با تجربه‌ای روان، سرگرم کننده و فوق‌العاده دلنشین طرف خواهید بود. تجربه مجدد این شاهکار روی پلی استیشن 5 قطعاََ ارزشش را خواهد داشت.

خب دوستان این هم از فهرست بهترین بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن که همین الآن باید دانلود کنید، نظر شما در خصوص این بازی‌ها چیست؟ فراموش نکنید که فقط تا 19 اردیبهشت ماه فرصت دارید تا این بازی‌ها را به رايگان دریافت کنید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  7 بازی فوق العاده که به شما حس ابرقهرمان بودن را می‌دهند 

پلی استیشن پلاس کالکشن علامت به علاوه طلایی

فهرست کامل بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن:

  1. Batman: Arkham Knight
  2. Battlefield 1
  3. Bloodborne
  4. Call of Duty: Black Ops 3 – Zombies Chronicles Edition
  5. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  6. Days Gone
  7. Detroit: Become Human
  8. Fallout 4
  9. Final Fantasy 15 Royal Edition
  10. God of War
  11. Infamous: Second Son
  12. The Last Guardian
  13. The Last of Us Remastered
  14. Monster Hunter World
  15. Mortal Kombat X
  16. Ratchet & Clank
  17. Resident Evil 7
  18. Uncharted 4: A Thief’s End
  19. Until Dawn

کاربران پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5 می‌توانند همه این بازی‌ها را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت و تجربه کنند. لازم نیست حتماً این بازی‌ها را دانلود کنید، کافی است تا پیش از 19 اردیبهشت ماه این عناوین را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید تا برای همیشه در حساب پلی استیشن شما باقی بمانند. بنابراین هر چه زودتر این بازی‌ها را به فهرست خود اضافه کنید.

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها