ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4

ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 ریمیک والپیپر لیان و اشلی resident evil 4 remake

طرفداران سخت مشغول تجربه رزیدنت اویل 4 ریمیک هستند. در این بین برخی از گیمرهای حرفه‌ای به ترفند و رازهای جالبی از بازی پی برده‌اند که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 ریمیک Resident Evil 4 Remake را در ساویس‌گیم بخوانید.

افرادی که هنگام تجربه بازی به مشکل خورده‌اند و با مبارزات سخت مواجه شده‌اند و همچنین گیمرهایی که دنبال تجربه مجدد رزیدنت اویل 4 برای کسب همه تروفی‌ها و جوایز هستند باید به این راهنما دقت کنند. چرا که عمل کردن به آن می‌تواند آن‌ها را در کسب تروفی پلاتینیوم و همچنین دریافت رتبه S در اتمام بازی راهنمایی کند.

برخی از دوستان و همراهان حرفه‌ای ساویس‌گیم این ترفندها و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 را با ما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، ما نیز فرصت را غنیمت شمردیم تا آن‌ها را در قالب یک مقاله کاربردی با شما به اشتراک بگذاریم. شما نیز چنانچه ترفند جالب دیگری بلد هستید برای ما بفرستید.

نوشتار مرتبط:  گیمرها برخلاف منتقدان از رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake راضی نیستند 

تخم مرغ و نجیب زاده!

از تکه پاره شدن توسط رامون سالازار خسته شده‌اید؟ از شکست خوردن از کوتوله‌ای که بیش‌تر بازی‌های شهربازی رو هم نمی‌تواند سوار شود سرخورده‌اید؟ یک روش ساده برای شکست دادن رامون سالازار در رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake وجود دارد. کافی است تخم مرغ طلایی را در مرحله 12 از تخت پادشاهی قصر توسط Cubic Device به دست آورید و هنگام شروع باس فایت به سمت رامون سالازار پرتاب کنید تا 70% از خط سلامتی وی کاسته شود. در ادامه با یک شلیک مگنوم کار او را یکسره کنید.

نوشتار مرتبط:  6 کاری که باید پس از اتمام رزیدنت اویل 4 انجام دهیم 

ضد حال زدن به مرد جمجمه‌ای

این ترفند برای جلوگیری از مواجه و افتادن در دام مرد جمجمه‌ای قرمز Zealot کاربرد دارد. این دشمن حیله گر برای به دام انداختن لیان در گوشه بالا کمین می‌کند و با فعال کردن تله ده‌ها دشمن را به سمت شما می‌فرستد. تنها کاری که باید بکنید این است که قبل از رسیدن به اتاق کله بز Goat Head یک نارنجک به سمت این دشمن پرتاب کنید و تمام.

نوشتار مرتبط:  10 نکته و ترفند برای مبتدیان در رزیدنت اویل 4 

ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 – دور زدن منطقه معدن

این ترفند به شما کمک می‌کند که حدود یک ساعت در وقت صرفه‌جویی کنید. همچنین خودتان را از یک مسیر مملو از تله و دشمن رهایی بخشید. این کار چه سودی دارد!؟ کاملاً مشخص است، افرادی که می‌خواهند بازی رزیدنت اویل 4 را در رنک S به پایان برسانند و جوایز ویژه دریافت کنند می‌بایست در کم‌ترین زمان و کم‌ترین میزان مصرف منابع داستان را تمام کنند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یک آر پی جی RPG از فروشنده بخرید و مانع صخره‌ای را منفجر کنید. این کار شما را از یافتن دینامیت و مبارزه با چندین دشمن بی نیاز می‌کند.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی رزیدنت اویل 4 Resident Evil 4 Remake 

کشتن هم‌زمان خواهران اره برقی به دست

این ترفند هوشمندانه شما را در کسری از ثانیه از دست خواهران جهنمی اره برقی به دست نجات می‌دهد. دروغ چرا خود من هنگام مواجه با این مبارزه طاقت‌فرسا دچار کمبود مهمات شدم و در لحظه آخر توانستم آن‌ها را شکست دهم.

برای کشتن هم‌زمان این خواهران اره برقی به دست در رزیدنت اویل 4 کافی است قبل از باز کردن در چندین تیر انفجاری روی لامپ کار بگذارید. سپس خواهد دید که به محض باز شدن در و وارد شدن این 2 هیولا چندین انفجار رخ خواهد داد و در کسری از ثانیه مسیر پیشروی هموار خواهد شد.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت از رزیدنت اویل 4 که نمی‌دانستید 

ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 – ترفند ناقوس در دهکده

افتتاحیه جذاب رزیدنت اویل 4 که در آن ده‌ها روستایی به لیان حمله‌ور می‌شوند و تا به صدا در نیامدن ناقوس کلیسا او را رها نمی‌کنند فراموش نشدنی است. تنها راه نجات لیان در این منطقه صدای ناقوس کلیسا است.

حال چه می‌شد اگر می‌توانستیم صدای ناقوس کلیسا را زودتر به صدا دربیاوریم!؟ این فکر به ذهن یک گیمر خوش ذوق خطور کرد و همین شد که پس از شروع مبارزه به سرعت به بالای سقف یکی از خانه‌ها می‌رود و با اسلحه تک تیرانداز Rifle ناقوس کلیسا را هدف می‌گیرد. شلیک اسلحه همانا و به صدا درآمدن ناقوس کلیسا همانا، در ادامه روستاییان مطابق انتظار به سمت کلیسا می‌روند و مبارزه تمام است.

حقیقتاً این حجم از توجه به جزئیات در بازی فوق‌العاده است و آدم را سر ذوق می‌آورد. این‌ها تنها بخشی از ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 بودند که با شما به اشتراک گذاشتیم. بدون شک در ادامه ترفندهای جذاب دیگری کشف خواهند شد.

نوشتار مرتبط:  8 تغییر مثبت رزیدنت اویل 4 ریمیک resident evil 4 remake 

نظر شما در خصوص ترفند و رازهای جذاب رزیدنت اویل 4 که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم چیست؟ کدام یک را می‌دانستید و کدام ترفند برای شما تازگی داشت؟ شما ترفند دیگری بلد هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌های پیشنهادی 2023 

4.6 9 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
19 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها