مایکروسافت در حال بررسی شرایط برای معرفی گیم پس ارزان‌تر ولی با تبلیغات است

مایکروسافت در حال بررسی شرایط برای معرفی گیم پس ارزان‌تر ولی با تبلیغات است

مایکروسافت در حال حاضر سرویس گیم پس را در ۲ حالت معمولی و آلتیمیت ارائه می‌هد. اما طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال ارزیابی امکان معرفی گیم پس ارزان‌تر ولی همراه با تبلیغات است.

به نقل از ویندوز سنترال، مایکروسافت یک نظرسنجی در ResetEra ترتيب داده و از گیمرها پرسیده است که آیا حاضرید پول کم‌تری بابت گیم پس بدهید اما با یک سری محدودیت‌ها مواجه شوید.

یکی از این محدودیت‌ها این است که در قبال پرداخت حق اشتراک کم‌تر با تأخیر به بازی‌های انحصاری (فرست پارتی) ایکس باکس دسترسی پیدا کنید. این تأخیر ممکن است تا ۶ ماه به طول انجامد. محدودیت دیگر نیز این است که با تبلیغات درون برنامه‌ای دست و پنجه نرم کنید. البته چند و چون این تبلیغات مشخص نشده است.

البته این بدان معنا نیست که مایکروسافت حتماً این برنامه را در پیش گیرد. ولی فیل اسپنسر چندی پیش گفته بود که روند رشد کاربران گیم پس روی کنسول کاهشی شده است. آن‌ها در تلاش هستند تا جامعه آماری گیم پس را افزایش دهند. این بررسی‌ها نیز احتمالاً در همین راستا است.

جدیدترین آمارها حاکی از آن است که گیم پس ۲۵ میلیون مشترک دارد. همچنین سودآوری این سرویس تنها روی کنسول در سال گذشته میلادی ۲.۹ میلیارد دلار بوده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ موافق معرفی گیم پس ارزان‌تر اما با محدودیت هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها