حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 2

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 2

در سپتامبر ۱۹۹۸ یک ویروس مرگبار اهالی راکون سیتی را گرفتار کرده است. شهر به آشوب کشیده شده و زامبی‌های آدمخوار در جستجوی نجات یافتگان بخت برگشته در خیابان‌ها پرسه می‌زنند. اکشن هیجان‌انگیز، داستانی درگیر کننده و وحشتی فراموش نشدنی را در بازسازی رزیدنت اویل 2 تجربه کنید. حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 2 را از ساویس‌گیم پیگیری کنید.

رزیدنت اویل 2 بازگشته است. کپکام این شاهکار کلاسیک را از نو بازسازی کرده و همه چیز مدرن شده است. کنترل جدید، دوربین روی شانه، گرافیک خارق‌العاده و صداگذاری استثنایی شما را میخکوب می‌کنند. به علاوه این‌که حالت‌های جذاب بازی اصلی در این نسخه‌ی بازسازی شده نیز حضور دارند.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Resident Evil 2

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA® GeForce® GTX 960 یا AMD Radeon™ RX 460
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel® Core™ i5-4460 یا AMD FX™-6300
  • فضای ذخیره‌سازی: 26 گیگابایت
  • سیستم عامل: WINDOWS® 10 (64-BIT)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Resident Evil 2

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 یا AMD Radeon™ RX 480 3GB VRAM
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel® Core™ i7-3770 یا AMD FX™-9590
  • فضای ذخیره‌سازی: 26 گیگابایت
  • سیستم عامل: WINDOWS® 10 (64-BIT)

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Resident Evil 2 Remake؛ بازگشت باشکوه یک شاهکار 

آیا من می‌توانم Resident Evil 2 را اجرا کنم؟

برای اجرای این بازی شما به حداقل پردازنده‌ی Intel® Core™ i5-4460 یا AMD FX™-6300 نیاز خواهید داشت دوستان. با این حال سازندگان استفاده از Intel® Core™ i7-3770 یا AMD FX™-9590 را برای تجربه‌ی بهتر پیشنهاد کرده‌اند. فضای ذخیره‌سازی برای نصب Resident Evil 2 به میزان 26 گیگابایت است. حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی NVIDIA® GeForce® GTX 960 یا AMD Radeon™ RX 460 معرفی شده است. اما اگر قصد تجربه‌ی بازی رزیدنت اویل 2 با بالاترین تنظیمات گرافیکی را دارید می‌بایست از NVIDIA® GeForce® GTX 1060 یا AMD Radeon™ RX 480 3GB VRAM استفاده کنید. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی نیز 8 گیگابایت است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص Resident Evil 2 دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
34 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها