مسدود شدن حساب پروفسور روان شناسی به دلیل اظهارنظر درباره‌ی الن پیج

مسدود شدن حساب پروفسور روان شناسی به دلیل اظهارنظر درباره‌ی الن پیج جردن پترسون (Jordan Peterson)، پروفسور روان شناسی، به دلیل اظهارنظر در خصوص الن پیج (Ellen Page)، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خود را از دست داد

جردن پترسون (Jordan Peterson)، پروفسور روان شناسی، به دلیل اظهارنظر در خصوص الن پیج (Ellen Page)، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خود را از دست داد.

پروفسور پترسون یک روان شناس برجسته و صاحب نظر است. ایشان به واسطه‌ی فعالیت‌های علمی و مقالات خود طی سال‌ها به شخصی شناخته شده در بین عموم تبدیل شده است.

جردن پترسون اخیراََ که موضوع منحرفان و بیماران جنسی تحت عنوان LGBT (الی تمام حروف لاتین) داغ شده بود، در اظهار نظری جالب گفت: «یادتان می‌آید زمانی که غرور جزو گناهان کبیره به شمار می‌رفت؟ و الن پیج سینه‌ی خود را توسط یک پزشک مجرم جراحی کرد.»

توئیتر به واسطه‌ی همین اظهارنظر حساب شخصی جردن پترسون، پروفسور روان شناسی را مسدود کرد. آن‌ها به او اعلام کردند که اکانت وی مسدود شده است و برای فعال کردن مجدد، وی باید حرف خود را پس بگیرد و پیام خود را حذف کند!

پروفسور در پاسخ به این ماجرا طی یک ویدیو اعلام کرد که ترجیح می‌دهد بمیرد تا این‌که پیام خود را حذف کند. او در ادامه ادعای آزادی بیان در پلتفرم‌های اجتماعی را به سخره گرفت.

جالب است که روز به روز بیش‌تر این تناقضات خود را عیان می‌کنند. این استاندارد دوگانه صدای خیلی‌ها را در آورده است. کاربران زیادی نسبت به این اقدام توئیتر واکنش نشان دادند. ظاهراً در حال حاضر و پس از چند روز ساسپند بودن اکانت پروفسور در دسترس قرار گرفته است. با این حال ایشان بیان کردند که دیگر علاقه‌ای به فعالیت در محیط‌های اینچنینی که برخلافِ ادعایی که دارند بویی از آزادی بیان نبرده‌اند، ندارند.

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی بازی Beyond: Two Souls؛ ورود به ماورا 

الن پیج در نقش جودی در بازی Beyond: Two Souls

الن پیج احتمالاً معرف حضور باشد. ولی برای دوستانی که با ایشان آشنایی ندارند، باید گفت که این خانم به واسطه‌ی بازی در فیلم تلقین (Inception) به کارگردانی کریستوفر نولان، به شهرت رسیدند. در ادامه نیز شاهد ایفای نقش خانم الن پیج در بازی Beyond: Two Souls به کارگردانی دیوید کیج بودیم. اثری که ابتدا سال ۲۰۱۳ به صورت انحصاری برای پلی استیشن 3 عرضه شد. اما در ادامه برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر نیز در دسترس قرار گرفت.

الن پیج به نظر پتانسیل خوبی برای موفقیت داشت. ولی متأسفانه به دلیل اختلالات روانی و بی ثباتی شخصیتی طی چند سال گذشته به اضمحلال رسیده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ این رفتارهای دوگانه ناشی از چیست؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها